Ce ne sont que des geux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gebant op Bert Brussen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gebant op Bert Brussen - Pagina 1 Empty Laatse programma Eric Jon Phelps, Vatican Assassins

Bericht  Roelfzema wo nov 18, 2009 8:51 am

Mannenbroeder Phelps, zoon van een van die illegaal bewapende mannen in blauwe pakken, om Oppergeus te citeren, is gestopt met programma's. Ik kan dus geen programma's meer linken hier.
Last broadcast of Eric Jon Phelps, apparently Eric and Nicholas Arthur have difference of opinion of which Eric will post about today on his website.

http://www.mediafire.com/file/zyoixomqymn/...7%2C%202009.mp3

http://www.sendspace.com/file/5kw65z

BLOODY SHAME, SHAME SHAME!!!!

Jammer ja. Zeer jammer. Er was aardig wat belangrijke informatie in die programma's. Zo hebben we kunnen ondernemen, dat Prins Maurits van Oranje Nassau vergiftigd was. Ik vond het al vreemd op school, dat Prins Frederik Hendrik zo jong de troon overnam van zijn broer, de grootste Maarschalk van West Azie. Politieke moorden zijn aan de orde van de dag in Nederland. Soms, als het erg bekende Nederlanders zijn, dan horen we er wel eens wat van. Theo van Gogh eette nooit in een restaurant, of bepaalde restaurants, anders had ie een hartaanval gekregen, net als Pamela Hemelrijk. Of kanker, overleed bij een darmoperatie. De leugens van de medische inquisitie is zo eenvoudig te zien, dat ik de woede naar de wouten van Oppergeus wel begrijp. Bij Pim Fortuyn werd het geluid weggedraait bij de eerste meldingen van de justici maffia. Ons ontwapenen, dan ons beroven en verkrachten, het dan belasting noemen en criminaliteit door burgers. De commerciele leugens van de boordcriminelen, daar mag men niet eens iets over schrijven of zeggen, anders gaan hun wouten, partners in crime, rammen. En er regelmatig voor betaald worden, de boef heeft een baantje gevonden. De wapenboeven van Napoleon Bonaparte, AUSSWESS!


Het citaat uit het eerste deel van het programma kan ik wel vertalen.
Openbaring, hoofdstuk: 17:1~9

Een der zeven engelen die de zeven schalen droegen kwam tot mij en zeide: Kom mee, ik zal u tonen hoe het vonnis voltrokken wordt aan de grote hoer, die aan veel wateren woont, met wie de koningen der aarde hebben gehoereerd, en door den wijn van wier hoererij de bewoners der aarde dronken zijn geworden.
Toen bracht hij mij door den Geest weg naar een woestijn. Daar zag ik een vrouw zitten op een scharlakenrood beest vol godslasterlijke namen, met zeven koppen en tien horens.
De vrouw was gekleed in purper en scharlakenrood, schitterend getooid met goud, edelgesteenten en paarlen; een gouden beker droeg zij in de hand, vol verfoeiselen en onreinheid harer hoererij; op haar voorhoofd was een naam geschreven, een geheimzinnige: Het grote Babylon, de moeder van de hoeren en de verfoeiselen der aarde.
Ik zag dat die vrouw dronken was van het bloed der heiligen en der getuigen van Jezus. Toen ik haar zag, was ik bovenmate verbaasd.
Maar de engel zeide tot mij: Waarom verbaast gij u? Ik zal u verklaren het raadsel van die hoer, van het Beest dat haar draagt, dat de zeven koppen en de tien horens heeft.
Het Beest dat gij zag was er en is er niet; het staat op het punt uit den Afgrond op te komen en gaat zijn verderf tegemoet. De bewoners der aarde, zij wier namen niet voor de grondlegging der wereld geschreven zijn in het boek des levens, zullen zich verbazen wanneer zij het Beest zien dat er was en er niet is, maar er zal wezen.
Hier komt het vernuft dat inzicht heeft te stade. De zeven koppen zijn de zeven bergen waarop de vrouw zit.

De zeven heuvelen waarop het Vatikaan gebouwt is.

In het programma een historisch feit waar hierboven al naar verwezen werd, het vermoorden van Katholieken door de Zwartrokken. Dit gebeurde in Duitsland ook, zo'n 2500 priesters werden in Dachau geplaatst, omdat ze hun paepke Adolf Hitler niet wilde steunen. Leuke informatie allemaal, ik heb door de jaren heen ongelofelijk veel informatie kunnen vinden van hun geheime agenda's op internet. De moord op Pim Fortuyn en John F Kennedy zijn goede voorbeelden van katholieken, die vermoord werden door de Paus. Oversekste types waren het, de een 'n overspel pleger, de andere een homofiel. En gezien de biografie van Pim Fortuyn, is er een redelijke kans, dat ie nog Zwartrok was ook. Of hetzelfde onder een andere naam, die kom je meer tegen dan Zwartrokken, want die zijn hier nog steeds officieel verbannen in Nederland, maar de ambtenaren schijten hier op de wet. Graaien en verkrachten wat lekker is, dat is zo hun attitude, waarvan niet ik alleen het slachtoffer ben. Ik besef best dat er wel mensen zijn die ergere dingen mee moeten maken. Hypotheek, gedwongen anders worden ze ontslagen. Vooral kinderen zijn het slachtoffer altijd. Sinterklaas promoten, om de Paus en de Zwartrokken te steunen, zo maakt men atheisten. Het illustreert de onverschillige houding van de Nederlandse burgers, waarin ze opgevoed worden door de gevangenissen voor kinderen die ze scholen noemen. Waar ze mij belogen, dat Hitler een Protestant was, terwijl die een Rooms Katholiek was. Erg belangrijk! Mussert werkte dus voor het Vatikaan, dat zijn nu eenmaal de feiten, want een Rooms Katholiek was zijn chef.

Boeven vangt en pakt men aan men met eerlijke mensen, niet met boeven.

Latheraanse accoorden, 1929, Benito Mussolini maakt van Katholicisme de staatsreligie. Ik bedoel, Katholicisme is vele malen gevaarlijker en vuiler dan Fascisme. Fascisme is gewoon een van koppen van dien draak van het Vatikaan. Met zijn vaseline kont, op een berg van goud en zilver. Mocht het Vatikaan weer gaan ontkennen dat het op 7 heuvelen is gebouwt, wat ze meestal doen door te beweren dat het er 6 zijn, denk dan aan die heuvel van Goud en Zilver. Zilveren guldens. En maar ontkennen iedereen hier. Ik begrijp niet waar ze het lef vandaan halen, want op een bepaald moment worden de kinderen wakker, zullen ze hun ouders willen slachten zoals ik. Ja, als je ouders hebt, dan zijn het profiteurs van het systeem en de inquisitie, anders was je opgevoed in een kindertehuis, ontvoerd door hypocriet Medisch Inquisitie personeel met een hypotheek.
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 5906
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebant op Bert Brussen - Pagina 1 Empty Re: Gebant op Bert Brussen

Bericht  Oppergeus wo nov 18, 2009 7:18 am

Butcherprophet schreef:Hoewel een bepaald woord op deze website gecensureerd is door Oppergeus, men is hier in Nederland doorgaans niet gedient van de waarheid. Gelukkig heb ik nog genoeg andere activiteiten, dit forum slechts gedeeltelijk gesaboteerd in zoekresultaten enzomeer sedert september dit jaar ongeveer. Sabotage in Google die ik dit jaar opspoorde was, was bijvoorbeeld als je zoekt op Eric Jon Phelps, waar als ik de zoekmachines moet geloven op deze website het meeste informatie is te vinden in Nederland, maar deze website komt op Pagina 6. Voor September nog op pagina 2, hoewel er regelmatig nieuw materiaal wordt toegevoegd door Roelfzema. Op "schooiers" zit dit forum gelukkig nog op pagina 1, maar het kan zijn dat dit alleen om deze computer zo is. Er is nochtans een site map, Oppergeus heeft al meer dan 10 jaar ervaring met rankings in zoekmachines.
Er zat een typo in je eerste zin daar Butcher.

Maar het valt best mee met verbanning van deze website.
Vandaag op Clusty stond deze website op nummer 3, dus dat is al aardig toegankelijk.
Hier:

Gebant op Bert Brussen - Pagina 1 Zoekresultaten

Ja, Google gebruik ik helemaal niet meer. In 2008 werden daar alle belangrijke websites gebant, nu doen ze dat dan op zo onopvallend mogelijke manier. Onlangs ontdekte ik, dat het kanaal van DavyJonesLumey ook subtiel gebant is. Dat is jammer, die kerel is een goede maat van mij. Hij was de eerste die een link naar mijn forum plaatste. Toffe gast, woont bij mij in de buurt. Sterk ook, nergens bang voor. Dat is een van die kerels, die onze buurt een veilige omgeving maakt. Hier in de Graafsewijk.

Ik heb goed nieuws overigens. Ik vond een artikel in Trouw, waar de journalist zich lijkt te hebben geinspireerd door mijn laatse Announcement. Tof! Een compliment waard. Ja, ze kunnen het natuurlijk niet zonder propaganda, de relatie tussen de Rooms Katholieke Papentempel en Sinterklaas wordt niet eens vernoemt, een Jezuitistisch verhaal vanuit de Medische inquisitie vult het gat op, maar het is minder dan ik gewend ben van Trouw. Meestal is hun propaganda absurd brutaal. Ja, de Volkskrant, het enige officieel Rooms Katholieke dagblad in Nederland, is eigenaar van Trouw. Waarschijnlijk is er dus een Katholiek in de redactie, die zijn Calvinistischer dan de paepkes van het PKN. Ik weet eigenlijk niet of ik dat artikel mag linken hier, want er staat een gewelddadige bedreiging betreft copyrights. Was DavyJonesLumey maar op dit forum, die zou dat wel durven.

Nouja, ik laat me maar inspireren door Lumey. Davy Jones. Hier is de link:
Code:
http://www.trouw.nl/onderwijs/article1406959.ece
kijk uit, het is een *.ece bestand. Als je geen fake IP hebt geinstalleerd, of anderszins beveiligt bent, copieer de link dan. Ik zal het automatisch linken uitschakelen, ander ontdekken ze dat hier gelinkt is naar Trouw.

(c) Zegt het Voort, Zegt het Voort!
Kopieren van wat dan ook op deze website niet enkel toegestaan, maar verplicht vanwege uw cache op uw harde schijf. Deleten door afsluiten van de browser verder geen probleem. Plaatjes opslaan is een vuile leugen, want alle plaatjes worden automatisch opgeslagen op uw computer, op deze website en elke andere website, om deze zichtbaar te maken in de browser. Pas op, die criminele hackers van Microsoft, Firefox en Google worden beschermt door illegaal gewapende mannen in blauwe pakken!
Oppergeus
Oppergeus
Admin
Admin

Aantal berichten : 124
Points : 6075
Reputation : 0
Registration date : 22-12-08

https://schooiers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebant op Bert Brussen - Pagina 1 Empty Net als ik dus

Bericht  Roelfzema wo nov 18, 2009 1:49 am

Dat is bij mij ook.
Bovendien, ik kom wel meer mensen tegen op internet, die op de hoogte zijn van wat er zich werkelijk achter de schermen van de kudde gedreven hypocratie afspeelt. Atheisten die kerstbomen en kerststalletjes plaatsen. Deze hypocraten wentelen zich in het excuus, dat de SP Maoistisch is, alsof Mao en de Chinese strop-dictatuur ook maar enig idealisme zou verwoorden. Gewoon propaganda.

Betreft jou verwijzingen van Napoleon naar Democratie, dat is weer flink aangedikt Butcher. Ik begrijp best, dat je geshockeerd bent, door te weten dat Katholicisme verboden was in Nederland, tot aan de inval van Napoleon. Corsica, het eiland waarheen de Zwartrokken uitweken, nadat ze verbannen waren uit Spanje, Oostenrijk Italie en Frankrijk, waarbij bovendien de Paus hen ook nog in de ban deed van 1773 to 1814. De datum dat ze terugkomen legt wel enige nadruk op het verband tussen Napoleon met de antipapistische sans cluottes, die als antipapisten de agenda van de Paus volgden, door Katholicisme terug in Nederland te brengen. Het is wat te vergelijken met het Nederlandse leger, dat dan in Srebrenica en Uruzgan assisteren in kleine moslim genocides, terwijl tegelijkertijd de Arabische variant van het Papisme gepromoot wordt op schooltv. Joop den Uyl, die begon met logistieke ondersteuning van de moslim invasie in een staat waar de Bijbel nog niet volstrekt verboden is, zoals in Frankrijk, is evenzo een Calvinist als Balkenende. De vergelijking tussen Jan Peter Balkenende, Joop den Uyl en Anton Mussert is evident, ze hebben dezelfde religie, maar dat wordt volledig ontkent door de propaganda. De hypocraten ontkennen dit verband, en lachen omdat ze in de meerderheid zijn. Hun meningen zijn ondersteunt door de partners in crime, men kan ze de moderne Patriotten factie noemen. Een pact met de ondersteuning van die propaganda, zoals die ondermeer gebeurt in het artikel van Bert Brusse, waarbij hij een Democratische Staat DDR vernoemt wordt als ondemocratisch, is een leugen die te simpel is om onschuldig te zijn. DDR was Democratie, en was nog meer rechtsstaat als Nederland vandaag. Er werden zelfs verkiezingen gehouden in Stalin's satelietstaten.

De leugens zijn zo gemakkelijk, dat niemand er in hoeft te trappen.

Ik ben gebant op xandernieuws
http://xandernieuws.punt.nl/
Kan daar geen commentaren plaatsen. De oorzaak ken ik nog niet, maar het moet zo zijn, dat de Katholieken op een of andere manier aan de macht zijn daar. Geen idee of dat direct is, of indirect. Ik zal eens wat artikelen checken, misschien dat we het motief kunnen achterhalen...
...
Grappig. Ik ging testen of ik daar nog steeds gebant ben, al staan er honderden commentaren op die pagina's, krijg ik wat leuke informatie in de url terug. Dit is wat ik vond in de url;
http://xandernieuws.punt.nl/index.php?r=1&id=561905&error=&wachtwoord=&archief=&tbl_archief=#form
id=561905...
Tsja. Och, als je het verteld tegen de Nederlanders, geloven ze het niet. Ze liegen zelf hun gehele leven door, ook tegen hun kinderen, dus verwachten alleen leugens als ze iets lezen.

Butcher, je kan Joop den Uyl en Jan Peter Balkenende gerust vergelijken met Anton Mussert. Als ik daar "id=" op die url moet lezen, dan denk ik eerst aan de identieficatieplicht van de Balkenende Mussert coalitie Kabinet 1. AUSSWEISS! De joden en protestanten in Duitsland werden opgespoort met behulp van IBM, een bedrijf dat ook Microsoft in de wereld bracht, Bill Gates werkte oorspronkelijk voor IBM. Microsoft Windows is het monopolie van de corrupte maffia die hier de politici neerzet. Mijn eigen politiek carriere is gesaboteerd, wantrouw ik alle politici die dus niet gesaboteerd zijn, maar neergezet door schaduw promotie. Een goed voorbeeld is Geert Wilders, die dagelijks 3 uur zendtijd kreeg op TV, voordat ie zetels haalde. Nu dan is zijn partij zo groot, dat ie misschien wel Minister wordt. Drs. Janmaat echter, werd gesaboteerd en vermoord. Zijn vrouw zit in een rolstoel vanwege een van de aanslagen. Pamela Hemelrijk is ook vermoord door de katholieken, maar de mensen willen er niet eens over nadenken. Ze geloven alleen wat hen goed uitkomt. Of het waar is vinden ze niet belangrijk. Betere illustratie van wat er gebeurd in papentempels bestaat er niet.

Eens checken of xandernieuws Calvijn citeert in hun nonsens artikel, door zoeken naar antichrist in dat artikel over de Paus. Crtl+f...antichrist Neen dus, maar natuurlijk wel in de commentaren. Bij het commentaar staat ook een link,
http://www.tripwire.com/
Geen blog, maar wel enigzins illustrerend waarom lieden als Butcher en ik gecensureerd worden op punt.nl blogs, ook web-log, maar vooral Wordpress blogs. Bert Brusse is overigens geen Wordpress, volgens mij. Het blijkt dat ik daar ook gebant ben. Misschien dat het commentaar later nog eens geplaatst wordt... Dichtgetimmerde media, zoals we die kennen van Krant en TV. Niets lekt, een journalist die lekt over de werkelijke achtergronden van Joegoslavie, zoals Pamela Hemelrijk deed, wordt ontslagen. En daarna vermoord.

Grappig, die gecontroleerde commentaren. Het volgende commentaar op dat artikel van de Paus op Xandernieuws dat Calvijn en Maarten Luther citeert, noemt zichzelf Soldier of satan. Oja, Heksensabbath, Halloween. Calvinisten of Lutheranen worden beschouwt als satanisten of heksen, hun overwinningen gestolen door het hypocriete tuig op de stoel van Mozes vandaag de dag (Mattheus 23:1~5). Verderop discussieert Soldier of Christ met Soldier of satan, Hegeliaanse dialectiek ten voeten uit. Tsja, iemand die zich soldier of satan noemt kan men tenminste nog eerlijk noemen, maar iemand die zich soldier of Christ noemt is bij voorbaat al verdacht, al is het geen bewijs. Bijna onderaan de pagina met honderden ene Sjibboleth, die het woord antichrist gebruikt. Wat een held. Helaas komt het weer in de discussie met 666, wat niets met antichrist van doen heeft. Want 666 is geciteerd van Openbaring, terwijl antichrist is geciteerd uit het boek Timotheus. Belachelijk dat ze telkens opnieuw dat absurde onbewijsbare verband beweren. Tsja, mensen die zulks onderzoeken worden verbannen van de groepen. De beloning is, dat de werkelijk betekenis van 666 mij bekend is, het heeft niets met satanisme of antichrist van doen, maar refereert eerder naar een betekenis die ik al gebruikte hier, de zonde der mensheid als geheel. Het teken van de mens, dat een beest is, omdat het niet autonoom kan denken. Een lopend lijk, een zombie, dat wekelijks de papenmissen bezoekt. Net als Anton Mussert. En Joop den Uyl en Jan Peter Balkenende. Laten we Jabir er ook maar aan toevoegen, die noemt zich ook Calvinist.

Dyonisus, een Romanistische naam, verteld op xandernieuws dat de Paus niet de antichrist is. Xandernieuws wordt dus ook bezocht door de Romanistische Papisten, ik begin al te begrijpen waarom ik daar geen commentaren mag plaatsen. Altijd lachen, die paepkes met hun slappe theologie;
VICarIVs fILLI DeI

VI = 6
IV = 4
IL = 49
LI = 51
D = 500
I = 1

kom ik op 611, hehe de paus is niet de antichrist, kunnen we weer lekker gaan slapen, doet me denken aan dat rekenspelletje dat jaren geleden op tv was, je draaide aan een aantal cirkels, daar kwam een getal uit waar je bij moest zien te komen aan de hand van een aantal andere getallen, was leuk en leerzaam, maar zie er leiden meerdere wegen naar rome

door: Dyonisus 2009-11-12 17:38:32
"hehe"
Hij weet niet eens dat 666 een citaat uit uit Openbaring en antichrist een citaat uit het boek Timotheus. Hij is blij dat ie de waarheid over de Paus, aldus geciteerd van Johannes Calvijn en Maarten Luther, heeft die kunnen weerleggen met nonsens, kan dus rustig slapen. Dyonisus, een Griekse bedelaar, aldus de legende, die in een ton sliep. Rekenspelletje op TV. Ja, papisten kijken TV, lezen niet de Bijbel of Calvijn, maar gaan wekelijks naar de Papenmis op Zondag Ochtend. Ze stemmen op Jan Peter Balkenende, of Anton Mussert, en ze haten Joop den Uyl, omdat die geen lijsttrekker was van het CDA, want dat moet van mijnheer papensergeant, aldus de preken op de zonde dag ochtend.

Wat een tuig.
Lopende lijken zijn het, zonder enige moraal.
Ze geloven in papiergeld, de gemakkelijkste leugen, verbergen dat door wekelijkse papenmissen.
Liegen wat hen goed uitkomt, zodat ze rustig kunnen slapen, ondanks hun notoire misdaden van misbruik van de Bijbel, waar niet enkel William Tyndale zijn leven gaf, gewurgt door de Katholieken, maar ook meer dan 100.000 Nederlanders. De Boedraad. Mijn voorouders. Vermoord door de Antichrist. Ik zal uitleggen waarom de Paus de Antichrist is, moge ik de rust van Dyonisus terecht verstoren!


Waarom is de Paus de Antichrist?
Omdat ie alle leerlingen en leerstellingen van Jezus Christus vervolgt!


Het heeft dus niets te maken met citeren uit een dood boek. Johannes Calvijn en vooral Maarten Luther kwamen tot dezelfde conclusie met dezelfde redenering. Antichrist is slechts een woord. Anti is een grieks woord, wat "tegen" betekend. Tegen Christus dus. Ik begrijp dat, omdat ik weet dat de Paus een titel is gegeven aan de papenkolonol van Rome, nadat die martelaar omgekocht werd door de Romeinse Pontifex Maximus. Het woord Pontifex Maximus is niet te vinden in de Bijbel, maar wel in Latijnse geschriften uit diezelfde tijd. Het is namelijk de titel van de Romeinse Keizer, heden is het de titel van de Paus. Die zich de plaatsvervanger van Jezus Christus noemt, logisch en strategisch te begrijpen voor de Antichrist. Jezus Christus zelf is vermoord door de Romeinen, aldus elk Evangelie, ondersteunt door Roomse propaganda en daarna het Democratische Sanhedrin, die ondersteunt werd door het Joodse volk, zoals vandaag de dag iedereen de Roomse propaganda van de Pontifex Maximus, de Romeinse Keizer van EU-ropa(een griekse godin) en daarbuiten, ondersteunt, zodra ze het woord democratie gebruiken in hun weblogs. Democratie was het staatsbestel van de Romeinen, brood en spelen, dus de duistere Middeleeuwen, waarin het Katholicisme oppermachtig was, ondermeer dankzij de kruistochten, is hetzelfde systeem as Democratie. Democratie is ingesteld in Nederland ongeveer halverwege de 19de eeuw.

Eens kijken wat de commentaren van de dichtgetimmerde xanderniews bezoekers nog meer beweren Basketball
Ik denk dat de antichrist een paus moet zijn of heb ik het fout of moet het iemand zijn die zich met politiek bezig houd ...maar die pausen houden zich ook met de politiek bezig en moeien zich er mee ...ik heb eens ergens gelezen nu weet ik eigenlijk niet meer wie, het was Johannes de2 of ratz.Benedicktus dat hij heel blij zou zijn met de nwo !

dj

door:
Anoniem, maar wel leuk. Hij moet uitkijken dat ie niet gebant wordt daar, maar dat begrijpt ie zelf blijkbaar ook. Vandaar de enigzins anonieme reactie. Tsja, op internet is niets anoniem, Bill Gates is neergezet door IBM, die haar kapitaal bijeenschaarde door Auswitch, Dachau, de succesvolle inquisitie van de Tweede Dertigjarige Oorlog 1915~1945. Verdrietig om te zien dat in de eerste dertigjarige oorlog (1618–1648) Johan van Oldenbarnevelt evenzo vuil was als Anton Mussert hier, door het 12-jarig bestand om de Katholieken wat meer beweegruimte te geven voor de Inquisitie in Duitsland. Leve wijlen Prins Maurits! Die overigens vergiftigd is, aldus Eric Jon Phelps. Ik moet nog even uitzoeken waarom die dat beweerde, want toen Mannenbroeder Phelps beweerde dat Stadhouder Willem 3 vergiftigd was, had ik dat zelf al ontdekt, omdat ik research had gedaan naar King Wiliam of Orange. Ja, die was vergiftigd. Leest de geschiedenis in engels, het ligt er nogal dik bovenop. De gay Pride movement van Loyola, de beker van Borgia, de Contrareformatie.

NWO.
Aldus dj in het commentaar.
Hmmm. NWO is een afkorting van een Latijnse text, geplaatst door de Romeinse Keizer op de Amerikaanse dollar: Novus Ordo Seclorum. Maar omdat researchers in Nederland gebant worden, mag men de Latijnse afkorting hier, NOS, blijkbaar niet gebruiken. Het betekend hetzelfde hoor, voetbal uitslagen op journaals? Dj heeft dus meer informatie over NOS, waar die naar tracht te verwijzen. NOS, Novus Ordo Seclorum, die propaganda controle uitoefent en informatie saboteert, om deze te kunnen vervangen door leugens. NOS. Geen NWO, want NWO is Engels, terwijl de Illuminati, ook een latijns woord, Romeinen zijn. Historisch. Hun leden worden ingewijdt in het Vatikaan. Hun strategie sedert 1565 heet Contrareformatie, het Concilie van Trente is hun richtlijn. Sedert 1965 het 2e Vatikaans Concilie, Eucumene. Erg gemakkelijk op te sporen. Er is zelfs een Universiteit de Illuminati in Rome. NOS. NOS bericht over Islam als een bijna evenzo bewonderingswaardig als de Antichristelijke Katholieken. De gelovigen, noemen de Nederlandse journaals de vuile papisten. De islam is een systeem van leugens, als je daar over lekt wordt je gebant, gesaboteerd, vermoord, door de Katholieken, waaronder ik Calvinisten doorgaans dus ook reken. Calvinist is een scheldwoord, net als heks of ketter, voor lieden die op de hoogte zijn van de Theologie van Johannes Calvijn. Het is de bedoeling van Islam om alle Calvinisten in Nederland uit te moorden. In de Koran zelf is de Bijbel student uitgemaakt voor lieden van het boek. Dit in tegenstellingen tot volgelingen van de Levende God. Ondersteunt door NOS. De kranten niet minder overigens.

Moslims zjn papisten.
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 5906
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebant op Bert Brussen - Pagina 1 Empty Gebant op Bert Brussen

Bericht  Butcherprophet di nov 17, 2009 1:53 pm

Ik wordt overal gebant hier in Nederland.
Nu ook op Bert Brussen.
Ik zal hier een draad beginnen, met een lijst van wat websites in Nederland, waar ik gebant wordt. Ongeveer ruim de helft van de websites waar mensen commentaren plaatsen. Ik weet zelf wel waarom, door wie, enzomeer. Ja, niet geheel in detail, zoals persoonlijke namen. Zoals je in dit commentaar zal lezen, als het je interesseert. Hoewel een bepaald woord op deze website gecensureerd is door Oppergeus, men is hier in Nederland doorgaans niet gedioent van de waarheid. Gelukkig heb ik nog genoeg andere activiteiten, dit forum slechts gedeeltelijk gesaboteerd in zoekresultaten enzomeer sedert september dit jaar ongeveer. Sabotage in Google die ik dit jaar opspoorde was, was bijvoorbeeld als je zoekt op Eric Jon Phelps, waar als ik de zoekmachines moet geloven op deze website het meeste informatie is te vinden in Nederland, maar deze website komt op Pagina 6. Voor September nog op pagina 2, hoewel er regelmatig nieuw materiaal wordt toegevoegd door Roelfzema. Op "schooiers" zit dit forum gelukkig nog op pagina 1, maar het kan zijn dat dit alleen om deze computer zo is. Er is nochtans een site map, Oppergeus heeft al meer dan 10 jaar ervaring met rankings in zoekmachines.
http://www.bbrussen.nl/2009/11/16/schokkende-zembla-docu-gemeentelijke-overheden-haten-burgers/
Het gecensureerde commentaar:
Interessante discussie van een verzuilde agitatie tussen volwassenen, die consequent belogen worden en werden van kindsbeen af. Democratie samengevat = Napoleon Bonaparte.

Ik ben wat verstrooit door Jabir. Want na een bezoek aan zijn website beschuldigde ik hem van Papisme aldaar in een commentaar, maar las ik in een opvolgend commentaar hier, dat ie zichzelf calvinistisch noemt. Net als Balkenende dus, een Papist die gelooft dat ie Calvinistisch is. Nu zal Jabir geen papenmissen houden zonder LSD koekje op de Zonde Dag ochtend, maar toch, mijn beschuldiging blijft een intellectuele waarheid die blijft staan, ondanks alle respectabele worstelingen in het geschreven woord, omtrent propaganda en de brainwash door de volksmenners van de universiteiten.

Tsja, Calvijn, wat een schitterende auteur. Ik dan als opgegroeit tussen de vuile paepkes, bekoord door Calvijn's geniale humorvolle uitleg van wat waar is en wat gelogen, die mij het woord Papisme leerde, mijn lievelingswoord, ik moet vanuit eerlijkheid Jabir en JP Balkenende beschuldigen van Papisme. Niet fijn, zeker niet. Eerder om te janken. Liever zou ik een nationalistisch betoog houden, der heerlijke overwinning op 1 April. 1 April 1572. Of de opruiende kant van Halloween, 31 Oktober, de dag dat Maarten Luther dezelfde dingen schreef als ik hier, op de deur van de Papentempel van Wittemberg. 1517. Maar neen, het is dweilen met de kraan open, op elk weblog in Nederland.

Maar ter commentaar op het artikel zelf.
Citaat:
-Kortom: doeidoei Nederlandse democratie en rechtstaat, hallo DDR 2!

DDR. Deutsche Democratische Republiek. Een Rechtsstaat. Dat is de voormalige Staat Pruisen. Voordat de inval van Napoleon Bonaparte, de grondslag van de Democratie in Nederland, ondersteunde Pruisen Nederland. Jegens de sabotage van de Calvinistische Theocratische Republiek door de Patriotten Factie. Eind 18de eeuw. Pruisen is ondermeer daarom de DDR geworden. Want de Patriotten factie, zichtbaar geinspireerd door de Vrijmetselarij, was bezig de staat der Calvinisten te vernietigen, werd tegengehouden door Pruisen. Brainwash inderdaad, zo kan je het wel noemen. Dus na de hulp van Pruisen, Amalia van Solms, kreeg de Patriotten factie hulp van Napoleon. Het woord NSBer is dan ook toepasselijk te noemen in die tijd, want het is maar de vraag of Napoleon Nederland verslagen zou hebben, zonder die verdeeldheid tussen "links" en "rechts". Patriotten en Orangisten, Hervormt en Gereformeerd, Rechtzinnig en Vrijzinnig, Conservatief en Progressief, Hegeliaanse Dialectiek heet die Propaganda. Brood en Spelen. Nu dan wordt Hegeliaanse Dialectiek dagelijks gepromoot door de pers, links de antithese van de Synthese die CDA heet, waar de Katholieken op moesten stemmen van hun papensergeant. Zelfs de these is Napoleonistisch, vrijheid gelijkheid broederschap.

Is in een volledige controle, die niet direct is, maar dankzij de propaganda op de scholen vanaf de leeftijd van 3, de ouders zijn niet onschuldig inzake. Sinterklaas houden was verboden dankzij de Calvinisten, Jabir zal er echter niet eens tegen protesteren, hij is dus een papist. Vergis u niet lezer. Ik bedoel, geloof in Democratie begint met witte of zwarte rook uit de schoorsteen van het Vatikaan, als de Kardinalen weer Democratisch een nieuwe Paus gekozen hebben. Democratie is Rooms. Die andere calvinist, Jan Peter Balkenende, die gaat dan naar de Begrafenis van Paus Johannes Paulus de Tweede, de Romanistische Antichrist, ongewapend, want dat was zijn vriendje...

Calvinist zal dan anno 2009 de betekenis hebben: Rooms Katholiek die geen Hostie krijgt, vaak zelfs niet eens trouw de papenmis bezoekt op de dag der Zonde. Waarop men eigenlijk zou moeten werken, alsus de Bijbel. Pas op een Heksensabbath! Verwarrend misschien, voor lieden die niet weten dat de Bijbel geen Zondag leert, integendeel, de Bijbel leert de Sabbath. Exodus 20, 10 geboden, maar ook de Profeten. De echten dan. Zondag is de eerste werkdag. Dat bewijs is het begin van de ontdekking, van wie hier de lakens uitdeelt in Nederland. Sinterklaas gepromoot op de voorpagina's van de kranten en op de journaals. De burka is openlijk papisme, volstrekt verboden volgens de plakkaten van de Calvinistische Republiek, hoewel bespreekbaar, het wordt niet eens vernoemt door enige opmerking van enige strop-dragende papist die dankzij de Paus als pop dient om de zwartrokken macht in Nederland te verbergen en promoten.

Artikelen van Theo van Gogh over zwartrokken bij de KRO.
Vermoord.

Tsja, hoe krijg ik dit ooit uitgelegd aan de Nederlanders. Ik kom niet uit niemandslandsland, zoals al vermeld, ik groede op tussen de paepkes. Ik woon nog steeds vlak bij het Rooms Katholieke gymnasium, waar Jan Marrijnissen werd opgeleid door de Paters van Berne, de Norbertijnen. Een foto van jan Marrijnissen die met Paul Rosenmuller op bedevaart gaat naar Assissie, de papistische plaats die toegeschreven wordt aan de Franciscanen. Rosenmuller, lang lijsttrekker van Groenlinks geweest, is van schatrijke Rooms Katholieke familie. Niet dat Rooms katholieken allemaal links zijn, welneen, het CDA heette voorheen de KVP, anti-revolutionair gefuseerd na het Tweede Vatikaans Concilie.

LEVE DE GEUSEN!
Het artikel van Bert Brussen en de lieden die daar wel commentaren plaatsen, is te plat voor woorden. Gewoon nakauwen van de propaganda door de papisten. Ik zou daar de enige zijn geweest, die wat informatie geplaatst zou hebben. Ik moet echter wel zeggen, dat hoewel bijna iedereen in Nederland fanatiek de Paus promoot, dat ik die mensen niet als onschuldig beschouw, al zijn ze dan onwetend. Toen ik nog onwetend was, was het verboden voor mijn vriendin door mij om aan Sinterklaas en Kerstmis te doen, ik ben namelijk geen papist. Maar kijk maar eens wat voor een bakken met geld die papisten als Jabir binnenhalen met hun onwetendheid. Gewoon net doen of je neus bloeit. De waarheid duurt het langst, maar liegen gaat zo lekker snel.
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 79
Woonplaats : Normandië
Points : 5693
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Gebant op Bert Brussen - Pagina 1 Empty Re: Gebant op Bert Brussen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum