Ce ne sont que des geux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Micha Kat en Marcel Messing

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Dialectiek tussen Christenen en charlatens

Bericht  Butcherprophet di nov 09, 2010 6:06 am

Aldus Chris White
Micha Kat en Marcel Messing Download
http://conspiracyclothes.com/nowheretorun/black-helicopter-radio-with-guest-chris-white/
Een website waarheen verwezen wordt in dit programma is deze:
http://www.sitchiniswrong.com/
Ik zal de index pagina vertalen:
Waar gaat dit allemaal over?

Welkom op deze website, gewijd aan de aanpak van de vorderingen van de oude astronaut hypothese populair in de geschriften van Zecharia Sitchin. Wie zit er achter deze site? Mijn naam is Mike Heiser. Wie ben ik? Het korte antwoord is dat ik een geleerde van ben bijbelse en oude Nabije Oosten talen, culturen en religies. Waarom heb ik moeite met deze beweringen? Want ik hou niet van oude teksten gemanipuleerd, om valse claims te bevorderen. Als ik een advocaat zou zijn, gevoelde ik me professioneel verplicht om u te vertellen, als iemand u slecht juridisch advies gaf. Als ik een arts was geweest, zou ik u schuldig wezen de waarheid te vertellen, als ik wist, dat de medicijnen die u nam nep waren, of je konden doden. Als ik een accountant was geweest, zou ik u laten weten, of een buurman fiscaal advies kon geven waardoor je in de gevangenis zou worden gestopt. Ik ben geen van die dingen, maar ik probeer om dezelfde dienst aan te bieden in mijn gebied van expertise. Ik kan u zeggen - en je laten zien - dat wat Sitchin heeft geschreven over Nibiru, de Anunnaki, het boek Genesis, de Nephilim, en een heleboel andere dingen absoluut geen basis in de werkelijke gegevens van de oude wereld heeft. Ik twijfel er niet aan dat Zecharia Sitchin is een aardige kerel, hij is gewoon verkeerd. Niets persoonlijks.
Het Nowheretorun interview beweert ook nog, dat op die website aangegeven is, dat Zecharia Sitchin opzettelijk de boel loopt te beduvelen, met andere woorden, dat ie zelf weet dat zijn verhaal geen enkele waarheid bevat. David Icke neemt Zecharia Sitchin zeer serieus, gaat aan de loop met Zecharia Sitchin's opzettelijk misleidende beweringen.

Zoals een bepaalde groep van onderzoekers als foutief is aangegeven door de programma makers, kan ik als luisteraar aangeven dat de rol van Christenen inzake nogal naief is. Lieden die zich aan mij voorstellen als Christenen, zijn doorgaans Katholieken. Maar dit terwijl Nowheretorun wel de juiste vaststelling maakt, dat de Paus de Antichrist is. Dus deze Amerikaanse Christenen zijn in wezen Katholieken, wat ik eigenlijk tegen de meesten van die lieden zeg, die geen afstand nemen, van een zo vaak misbruikt woord. Kan een mens niet origineel zijn? Bovendien, als men zich deugden gaat toeschrijven, wat het woord christen lijkt te veronderstellen, voor wie daar in trapt, wat is de Bijbelkennis dan nog waard? Was het niet het doel van God de Mens te scheppen, inplaats van een Christen? Is Christen niet een door mensen gemaakt woord, inplaats van een woord des HEERE? Technisch kan ik mijn beweringen bewijzen, want het woord Christenen wordt niet in de Bijbel gebruikt, dan in enkele laatse boeken, de brieven van de Apostelen. Jezus leerde niet: U moet Christenen worden! Integendeel. Aldus de Evangelien, leerde Jezus Christus, dat de Schriftgeleerden zich op de stoel van Mozes plaatsen. Zoals Christenen doen, Katholieken enzo. De Papen. Paepkes. Tjsa, het valt mij op, dat ik bizonder zacht ben tegenover die lieden, vergeleken met Jezus. Lieden die in de synagogen komen met dure kleren, zijn dezelfden als die in de paepse tempels hun vermeende vroomheid komen uitdrukken, met wetenschappelijke erkenning van een daar voor betaalde intellectueel.
confused
DOe sprack Iesus tot de scharen ende tot sijne Discipelen,
Seggende
, De Schriftgeleerde, ende de Phariseen zijn geseten op den stoel Mosis:
Daerom al wat sy u seggen dat ghy houden sult, hout [dat] ende doet [het,] maer en doet niet nae hare wercken: want sy seggen ’t, ende en doen ’t niet. Want sy binden lasten die swaer zijn ende qualick om dragen, ende leggense op de schouderen der menschen, maer sy en willen die met haren vinger niet verroeren. Ende alle hare wercken doen sy om van de menschen gesien te worden. Want sy maken hare gedenck-cedels breedt, ende maken de zoomen van hare kleederen groot. Ende sy beminnen de voor-aensittinge in de maeltijden, ende de voorgestoelten in de Synagogen. Oock de begroetingen op de merckten ende van de menschen genaemt te worden Rabbi, Rabbi.

Mattheus 23:1-7
http://www.biblija.net/biblija.cgi?q=christen&idq=38&q1=1&qall=0&qids=1&id42=0&id37=1&pos=0&l=nl&set=10&idp1=38
Zoeken in: SV-J - Statenvertaling Jongbloed-editie.
2 vindplaatsen in 2 verzen
1. Hand 26,28
En Agrippa zeide tot Paulus: Gij beweegt mij bijna een Christen te worden.
2. 1 Petr 4,16
Maar indien iemand lijdt als een Christen, die schame zich niet, maar verheerlijke God in dezen dele.
Het woord gebruikt door een Romein genaamt Agrippa.
In deze Bijbel is het woord, zoals ook de Pontifex Maximus zich tegenwoordig noemt, ook nog gebruikt in 1 Petrus.

In ieder geval, ik schaam mij er niet voor, dat ik afstand neem van het woord christen, in al haar gebruik. Evident hier is dat Adolph Hitler en Benito Mussolini aan de macht kwamen in de Duitse en Italiaanse politiek, dankzij de steun door de Christen Democraten. Als Christen Democraat niet hetzelfde is als gewoon Christen, maar die gaat stemmen, dan blijf ik doorgaan iedere Christen als een Nazi of Fascist te kenmerken, tenzij ze zich overduidelijk en vaak inzetten tegen Democratie! En u kan aan Oppergeus een voorbeeld nemen. Ik citeer graag nog eens de Announcement van 11 Juni 2010:
DEMOCRATIE IS EEN ACHTERLIJKE RELIGIE
Wat zullen we van het Christen-dom eens zeggen?
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty De waarheid over 9/11

Bericht  Roelfzema do okt 07, 2010 12:46 am

Alle films van Dimitri Khalezov kunnen nu hier opgehaalt worden;
http://www.911-truth.net/
Wie het een beetje gevolgt heeft, zal het wel weten. A Nuclear Demolition. Het Word Trade Center werd gesloopt met een nucleaire ondergrondse explosie, die daar geplaats was door de architect, omdat het een verieste was voor een wolkenkrabber, dat die ook gesloopt most worden als het nodig is. De bron voor deze kennis is een obesrevatie van de feiten, waaruit logische conclusies zijn getrokken door Unversiteiten en wetenschappers.
9/11 WAS A NUCLEAR JOB

In ieder geval, Gatekeper Alex Jones heeft nogmaals duidelijk bewezen, dat deze zaken juist is, waarvan mensen een audio clip hebben gemaakt, die hier te downloaden is:

http://www.checktheevidence.com/audio/911/Jason%20Bermas%20censors%20Discussion%20of%20Dr%20Judy%20Wood%20and%20Red%20and%20Blue%20Lists%20-%20Alex%20Jones%20Show%20-%2021%20May%202010.mp3
Dat is een audio file van twee en een halve minuut, die mij wel aan het lachen kreeg.

Misschien moet je even weten wie Dr. Judy Wood is, voordat je leert wat een Gatekeer betekend, door de gelinkte audio clip. Dr. July PHD Wood heeft een uitstekend overzicht gemaakt van de waarnemingen rond 11 September in Manhattan. Haar uitgebreidde website is hier te vinden hier;
http://www.drjudywood.com/

Om snel een overzicht te krijgen van haar research en ontdekkingen, zijn deze video's kijken de gemakkelijkste manier, om van haar werk op de hoogte te komen;

9/11-The New Hiroshima-Pt 1 (Re-edit) - Dr Judy Wood, Madison, Aug 2007

http://video.google.com/videoplay?docid=-7892004186194307613

9/11-The New Hiroshima-Pt 2 (Re-edit) - Dr Judy Wood, Madison, Aug 2007

http://video.google.com/videoplay?docid=6714196008143117547
Ehr, Ground Zero. Ik zal eens kijken of een internet search hetzelfde resultaat geeft, als wat Dimitri Khalezov ontdekte; Neen. De betekenis van het woord Ground Zero, zoals dat woord gebruikt is voor 2001 als aanduiden van een gebied, waar een nucleaire explosie heeft plaatsgevonden, het is niet te vinden. Wel vond ik dat de websites die begrijpen dat de Paus de Antichrist is, daar ook voor waarschuwen, weer de enigen zijn die met zinnige informatie aankomen;

Micha Kat en Marcel Messing 64053260
De Nucleaire betekenis van Ground Zero
Hmm. Zo te zien kent Reformatio-dot-org Dimitri Khalezov niet eens. Logisch, al zijn filmpjes zijn gecensureerd op Youtube, Googelvideo en alle video websites op het internet. Hij had de FBI een versie van zijn boek gestuurd, niet erg slim die gast. Je kan zo'n boek beter naar Tony Gambino of Al Capone sturen, dan naar de FBI! Och, de heidenen zullen zich nooit bekeren.... Nou, van je fouten leer je, ik zie op het forum van Dimitri Khalezov,
Real example of the US Government-subsidized Internet trolling. Don't miss the point!
Many people seem not to realize that the US Government could pay for full-time Internet trolls. It is difficult to believe, but it is the matter of fact...
Als je wil weten wat door de overheid gecensureerde trollen zijn, ik zag er erg veel bij de commentaren rond de kraakverbod verbod demo's op 1 en 2 oktober!

Op dit moment zijn de video's, van hoge kwaliteit, geupload hier;
http://www.project.nsearch.com/forum/topics/the-twin-towers-and-bldg-7
Deze video's zijn verboden op Youtube. Je kan ze ook downloaden hier;
http://www.links.mail333.su/
of
http://www.dimitri-khalezov-video.com/


Hier nog een website van meneer Khalezov

Micha Kat en Marcel Messing Dimitrikhalezov
Ik zou je aanraden de video's te kijken, want die zijn erg zorgvuldig gemaakt. Video kijken op Nseaerch is erg irritant echter, want ik had eindelijk een manier ontdekt om de fullscreen te kijken, door eerst op de video te klicken, daarna op het tablad waar de video begint te draaien op fullscreen rechtsonder te drukken. Dan kom er een extra raam, dan kan je fullscreen kijken. 23 Delen van korte duur. Misschien dat u zelf nog een andere plek kan vinden om ze te bekijken, want ook moest ik nog elke keer het volume omhoog zetten op http://www.project.nsearch.com/forum/topics/the-twin-towers-and-bldg-7 hoewel ik die video's enige weken terug nog terloops in related zag op Youtube. Spijt natuurlijk dat ik ze toen niet gekeken had cat
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Gecensureerd op Klokkeluider en volledig gebant op Argusoog commentaren

Bericht  Roelfzema vr jul 16, 2010 1:14 pm

Ja, van Argusoog is muij niet bekend of ze het perongeluk doen, maar op Klokkeluider worden ineens mijn posts gecontroleerd. Later verschijnen ze dan niet. Het lijkt er op dat de webmaster dat doet, maar het kan ook een hack zijn van een of andere geheme dienst. De text in het commentaar op Argusoog vond ik wel een leuke samenvatting van mijn onderzoek, dus die kan de geinteresseerde eventueel hier lezen;
http://www.argusoog.org/2010/07/de-filosofie-van-complottheorieen/
Mijn commentaar;
Dit ter overweging
1. Het Al Qaida complot
2. Het linkse complot
3. Het Kapitalistische complot
4. Het complot van de Terroristen

De meerderheid van niet nadenkende mensen gelooft in dergelijke complot hypothesen. Vooralsnog zal elke crimineel gebruik maken van opzetten van een complot, om niet gegrepen te worden, zodra ze met twee of meer personen zijn.

Andere complotten in de propaganda
1. Het complot van ouders tegen hun kinderen van drie jaar, omtrent het bestaan van de papistische Sint Nikolaas.
2. De oorlog tegen het rascisme, gebaseert op de volledig onterechte maar succesvolle vernietiging van de Apartheid bodyguard5 van de ped0f1elen van de EU en Unescok in Zuid-Africa, na de moord op Hendrik Verwoerd in 1966.
3. De multiculturele samenleving ter verdere vernietiging van de Republiek, opgezet door Willem de Zwijger en zijn vrinden.
4. De genocide op de vrijstaat van Vianen en de kraakbeweging: Per oktober 2010 is het kraken nu dan helemaal illegaal verklaart, na jarenlange infiltraties en andere sabotages door ondermeer de Paaps gezinde maffiose grootgrondbezitterij, maar zwaar ondersteunt door de lieden die hun leugens geloven. Het geloof in aflaten is succesvol, dankzij de Materialistische filosofen als Karl Marx, die levende dingen als aflaat middelen neer zette.

Over enkele jaren gaan de grootgrondbezitters weer speculeren, te verwachten gesteunt door de bodyguard5 van de ped0f1elen van de EU en Unesco, omdat woning speculatie weer legaal verklaard is door de rechters en advocaten door het kraken te verbieden. Ze zullen wel weer iets verzinnen om het te ontkennen, de ruime meerderheid van de Nederlanders zal hun leugens weer geloven.

Opzetten van fictieve complotten, zoals het Al Qaida complot en de jacht op Osama Bin Laden (Tim Osman), is samen te vatten met het woord Propaganda. Een theorie is geen geloof, maar in haar wetenschappelijke betekenis een bewezen hypothese. Het woord Complot theorist, is opgezet door een denktank voor propaganda om complotten te verhullen. Omkoperij is ook altijd een complot. Een complot tussen de omkoper en de omgekopen werknemer van de instelling. Ook blackmail baseert zich op een complot, dat men geheim wil houden.

Men dient te weten wat waar is en wat gelogen is, om de realiteit te begrijpen. Want de leugen regeert niet alleen in de meeste media, maar heeft zich ook ingenesteld in het onderwijs. Is Pamela Hemelrijk vermoord, omdat ze lekte over de verzwegen achtergronden van de oorlog in voormalig Joegoslavie? Feit blijft bestaan, dat iedere Nederlandse militair die in Joegoslavie diende, slechts propaganda als informatie bron ter beschikking had. De waarheid over Joegoslavie is volledig gecensureerd hier in Westelijk Azie. Maar voor de geinteresserden, deze realiteit is beschreven in het boek The Vatican Holocaust, door Avro Manhattan. Dat is al jaren te vinden op Amerikaanse servers, want in de USA is het (nog) niet gecensureerd. Avro Manhattan is persoonlijk naar de USA geweest, waar die lieden trof, die het boek met de ideele achtergronden voor de stichting Rooms Katholieke Staat Kroatie in 1940~1945, nu dan gerealiseerd in de 1990er jaren 1990, dat boek dan later hebben geupload.
Bronnen geverifieerd.
Op Klokkeluider.nl gingen mijn commentaren gecensureerd worden, nadat ik enkele malen uit de Bijbel censureerde. Sommige bezoekers begrijpen mogelijk meteen, dat de dubbele agenda van Micha Kat's website bizonder verdacht is, want wat zou het dat Joris Demmink in de gevangenis komt? Dit nadat ik heer Kat weer wat begon te vertrouwen, vanwege een hoogst interessant artikel over Danneels;

Artikelen verdwijnen van klokkeluider.nl
Zo zocht ik op het artikel wat ik aanhaalde, vindt ik deze pagina:
http://www.klokkenluideronline.nl/?s=danneels
Blijkt dus dat de informatie over Kardinaal Danneels weggehaalt is, hoewel het eerste deel van de pagina wel te vinden is met het zoekwoord.
Hier is het originele artikel
http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/4422/marianne-julie-melissa-en-alle-anderen.html
Om te helpen voorkomen dat het gehele artikel gecensureerd gaat worden, hier een back-up;

Marianne en Julie en Melissa...
Door Micha Kat op 13 juli, 2010 in Algemeen. 27 Reacties

Micha Kat en Marcel Messing Mariannek Deel 16 van de VAATSTRA-FILES * De zaak-Vaatstra begint uit de hand te lopen. Dat wil zeggen: het spoor dat we met de Vaatstra-files hebben ingeslagen wordt zo dik en alarmerend dat we het terrein betreden van de nachtmerrie dan wel van de horror-movie. EN JUSTITIE DOET NOG STEEDS NUL KOMMA NADA! This is what happened: in Zwaagwesteinde kwamen we 's avonds op een winkelcentrum in gesprek met een oudere heer. We boden deze man een Demmink Doofpot-boek aan.
Deze man vertelde dat hij heeft gesproken met de huisarts van de familie Vaatstra kort nadat deze het lijk van Marianne heeft gezien. De man vertelde dat het lichaam in zo'n staat was, dat de arts een zenuwinzinking kreeg. Reeds bekend was -zie deel 6 van deze serie op 2:20- dat delen uit het autopsie-rapport over Marianne zijn weggelakt omdat ze te gruwelijk werden bevonden. So far so bad. Maar nu worden we gewezen op de serie Dutroux en de Spruit op Kleintje Muurkrant.

Micha Kat en Marcel Messing Danneels Hierin wordt ondermeer beschreven (in deel 1) dat een Engels blad foto's heeft gepubliceerd van de lijken van de Dutroux-slachtoffers Julie en Melissa. Zij bleken te zijn gespiesd met ijzeren staven en ook over hen bleken de autopsie-rapporten te zijn gecensureerd. Al met al komen de verminkingen van Julie en Melissa behoorlijk overeen met wat we nu te weten komen over Marianne.
In deel 2 van deze serie wordt beschreven dat er video-opnames zouden zijn gemaakt van de moord op de twee Belgische meisjes, net als er waarschijnlijk opnames zijn gemaakt van de moord op Marianne in de caravan van Wolfgang Hebben waarin meerdere getuigen grote lampen hebben zien staan. Delicaat is dat Kleintje Muurkrant reeds in mei 2004 wist te melden dat de Belgische kardinaal Godfried Danneels (foto) aanwezig was bij de dubbele slachtpartij. In zijn paleis te Mechelen zijn recent foto's aangetroffen van ondermeer de lijken van Julie en Melissa [backgrounds]. Met deze nieuwe informatie wint de hypothese dat Marianne het slachtoffer is geworden van een uitstekend georganiseerde, door machtige mensen aangestuurde en op sadistisch/ritueel misbruik gerichte sekte opnieuw aan kracht. Maar above everything else: is niet het sterkte bewijs voor deze hypothese dat Justitie nu al meer dan tien jaar het onderzoek naar de moord op Marianne willens en wetens verkracht en saboteert en de prime suspects het land heeft uit gesmokkeld?

Tot slot: we ontvingen ook nog deze email van een zeer betrouwbare en goed geinformeerde tipgever:

Beste Micha,

Voor wat betreft de moord op Marianne Vaatstra:
- gebeurde in de nacht van 30 april op 1 mei, dat is ondermeer Walpurgisnacht, een belangrijke datum bij occulte rituelen.
- bovendien was het volle maan, dat is ook een zeer belangrijk gegeven bij occulte rituelen.
- haar keel was doorgesneden en ze was vaginaal en anaal verkracht, wijst ook op een occult ritueel.
- ze was ongesteld, bloed is belangrijk bij dit soort krankzinnige rituelen.
- de combinatie van seksmagie en dood zou een volgens de believers ongekende kracht zijn die men dan aanwendt.
- bij de niet gewelddadige rituelen (bijv. zwarte mis) is een naakte vrouw letterlijk het altaar waarna na het ritueel de deelnemers seks hebben met de vrouw.

Ik geef het je als tip mee om rekening mee te houden. Dit soort rituelen (gewelddadig of niet) komt gewoon voor.
Iets actueler is natuurlijk de lek over de lust moord op het 12-jarig meisje Milly Boele in Dordrecht, door een 26-jarige pliesie agent ongeveer een maand geleden. Complimenten voor de helden van Dordrecht, voor het openbaar maken van deze gang van zaken. Helaas zag ik een RTL reporter de rituele lustmoordenaar beschermen met propaganda. De Hermandad blijft dus onlangs zo'n lek nog steeds medeplichtig, omdat ze niet eens aanstalten zal maken de vrienden van de dader te arresteren en ondervragen. Niet dat enige andere beroepsgroep beter zou zijn overigens. Het Nederlandse leger en het Al Qaida Complot. CNN noemt de Al Qaida Complot Theoristen: Conspiracy Nuts. Daar duiden ze wetenschappers mee aan. Okee, het Nederlandse leger is Al Qaida Conspiracy nuts in Afganistan. Wees niet beledigt als je militair bent, want ook wetenschappers worden door CNN uitgemaakt voor Conspiracy Nuts door jullie opdrachtgevers. En dat is sedert de eerste openlijke Lockheed Martin affaire dus zelfs officieel niet de Prins van Oranje, u zou dat aanmerkelijk beter moeten weten dan ik. Persoonlijk heb ik me altijd rot gelachen om het Al Qaida Complot, maar ik lach niet om de schrikbarende hoeveelheid lieden die werkelijk alle onwaarheden aanneemt!
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty What Alex Jones has not been telling, from his own mouth.flv

Bericht  Butcherprophet di jun 29, 2010 6:58 am

What Alex Jones has not been telling, from his own mouth.flv

https://www.youtube.com/watch?v=LqBp-B9V3nk

https://www.youtube.com/CombatForTheFaith
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Alex CIA Jones Blackrobe Connection (Banned by Youtube)

Bericht  Butcherprophet za jun 26, 2010 10:48 pm

Alex CIA Jones Blackrobe Connection Part 1 (Banned by Youtube)

https://www.youtube.com/watch?v=wgpIfuqdmlo

Alex CIA Jones Blackrobe Connection Part 2 (Banned by Youtube)

https://www.youtube.com/watch?v=rAklDuNg5o0
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Demonologie of buitenaardsen?

Bericht  Roelfzema vr jun 11, 2010 10:06 pm

Invisible Empire: A Blackcoat New World Order RE-Defined

https://www.youtube.com/watch?v=CoaY6E9c8rE

Mannenbroeder Marco Ponce bericht over zijn onderzoek naar waarheid en leugens over Extraterrestials.
Today's guest is our very own Marco Ponce

http://www.mediafire.com/file/3kfzyvzexoe/Eric Jon Phelps - June 07, 2010.mp3

http://www.sendspace.com/file/uhh9eu
Marco returns for part 2

http://www.mediafire.com/file/4ym51jzf2zi/Eric Jon Phelps - June 08, 2010.mp3

http://www.sendspace.com/file/19muw9
Marco returns for Part 3

http://www.mediafire.com/file/ywnoyyjw5xz/Eric Jon Phelps - June 09, 2010.mp3

http://www.sendspace.com/file/gptv0l
Micha Kat en Marcel Messing 91979353
Reanimatie van de Antichrist

Semana Santa (Satan Week), The 666 Hexagram & The Coming Final Risen Pope (PREVIEW CUT)

https://www.youtube.com/watch?v=Y5F6xZet5U4
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty JOSH REEVES TORTURES(torches) ALEX JONES DVDS

Bericht  Butcherprophet ma mei 31, 2010 12:43 am

JOSH REEVES TORTURES(torches) ALEX JONES DVDS

https://www.youtube.com/watch?v=4WO2nuSBQew

Alex Jones Goes Ape

https://www.youtube.com/watch?v=ct21YCEiWMM

Alex Jones beats a goat in a shouting competition

https://www.youtube.com/watch?v=km5YVF5x_CU

Invisible Empire: A Blackcoat New World Order RE-Defined

https://www.youtube.com/watch?v=CoaY6E9c8rE
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Project Avalon interviewt Marcel Messing.

Bericht  Butcherprophet zo mei 23, 2010 6:04 am

clown Project Avalon interviewt Marcel Messing.
Micha Kat en Marcel Messing Avalonsnowleopardlogols
Marcel Messing:
The Wake-Up Call

http://projectavalon.net/Marcel_Messing.mp3
Micha Kat en Marcel Messing Avalonsnowleopardlogosm
Een citaat van meneer Messing:
Internet bewust gebruiken, niet onbewust!

... Ik heb nog niet ontdekt, hoe ik internet onbewust moet gebruiken.
Onbewust internet gebruiken?

Het hele interview is als het citaat. Nul informatie. Het enige evangelie waaruit ie citeert, zijn het apocriefe Thomas Evangelie en het apocriefe Evangelie van Maria Magdalena. Zeer twijfelachtige bronnen. Erasmus en Maarten Luther deden jarenlang onderzoek naar de Textus Receptus en fundeerden hun zekerheid op wat nu heet de Russisch Orthodoxe Overlevering. Dat is logisch, als bekend is, dat het Patriarchaat van Moskou van de Christenen van Antiochië vandaan komt, die beschreven zijn in het boek Handelingen in de Bijbel. Handelingen is overigens het enige boek in de Bijbel, dat het woord "christenen" bevat. Marcels boek over de Katharen, had ik al eens gevonden. Maar wat ie er over verteld is nog erger dan het citaat met de raad internet niet onbewust te gebruiken. Want de waarheid over de Katharen is: Ze zijn uitgemoord door de Rooms Katholieken, het Nederlandse woord Ketter betekend zelfs Kathaar. In de Engelse taal is dat niet zo duidelijk. Het is zeer ernstig dat een Nederlander daar over zwijgt in de Engelse taal! Katharen werden opgespoort om ze uit te moorden door de Katholieken. Maar de New Age(©️Zwartrok Teilhard de Jardin) Goeru meneer Messing vermeldt niet eens, dat de Katharen vermoord waren door de Katholieken. En de Albigenzen, de Vandalen, de Waldensen, de Anabaptisten, de Joden zelfs 70 jaar geleden nog!

Hitler was een Rooms Katholiek.
Het verzwijgen van dit belangrijke feit door de New Age fundamentalist is meer dan ernstig.

Als u de film op de vorige post hebt bekeken, dan zal u meer uit de citaten kunnen halen. Meneer Messing citeert Luciferisten, waarvan ie niet lijkt te weten dat het Luciferisten zijn. Studeerde in Moorddam, al wat daar uit komt zal geen enkel waar woord over het Papisme vertellen. Neen, het Geuzenveldje is de grote vrees hier.
Moorddam, bekeert u!

Kortom, het klinkt allemaal heel bewust, maar veroorzaakt slaap. Het kan ook zijn, dat meneer Messing doodsbang is van de Paus, de Romanistische Antichrist, de Pontifex Maximus. Maar gezien het research van de Geuzen, heeft Messing een geheime agenda? Hij praat over 2012, alsof hij het niet bestaande Maja document zelf gelezen heeft. Er is in het gehele interview geen enkele gefundeerde informatie te vinden, maar slechts een herhalen van onbedreigde fantasten als David Icke. De waarheid. Ehr, de waarheid ontdekt men, door uit te zoeken wat er gelogen was. Als meneer Messing verteld dat er gelogen is over geschiedenis, dan zou ik vragen: Wat is er dan gelogen over de geschiedenis?
Tot redding:
Werkelijke leugens in de geschiedenis:
  1. Dat Hitler zelfmoord pleegde
  2. Dat de 80-jarige oorlog een oorlog tegen Spanje was
  3. Dat Napoleon Bonaparte een anti-papist was
  4. Lee Harvey Oswald
  5. 9/11

Leugens in de Politiek is aanmerkelijker gemakkelijker. Bovendien, verzwijgen van geschiedenis is belangrijker dan liegen er over, want liegen over geschiednis is slechts mogelijk, nadat de werkelijke geschiedenis vergeten is.

Een saai interview.
Genoeg betere te vinden op deze website.
Mocht u iets geloven van de buitenaardse en Maja kalender New Age leugens over de geschiedenis door Marcel Messing zelf, leest beter het Evangelie van Mattheus, Marcus, Lucas, Johannes. Want die zijn aanmerkelijk betrouwbaarder van apocriefe boeken van Thomas en Maria Magdalena. Die hoogstwaarschijnlijk geproduceert zijn door de moderne Contrareformatie. De Bijbel lezen, het vergt enig verzet tegen de propaganda daar tegen door de Rooms Katholieke media, waarmee iedereen hier gebrainwashed is van kindsbeen af aan. Dus zoek een goede Bijbel. Zoals de Jongbloed Staten Vertaling. De paapse Willibrord is tijdsverspilling, dat kunnen zelfs Katholieke Theologie studenten u vertellen! Zou meneer Messing het boek Makkabeeën ook gelezen hebben?
Micha Kat en Marcel Messing Marcelmessingsm
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Aquarius: The Age of Evil

Bericht  Roelfzema vr mei 21, 2010 1:23 am


Aquarius: The Age of Evil (1/14)

http://blip.tv/file/3647226
deel 2
http://blip.tv/file/3647248
enz.
14


Aquarius: The Age of Evil, door Keith Thompson, is een film met veel filosofische achtergrond informatie over de infiltratie van onderzoek door de Zeitgeist beweging en de technologische kant van de leugens rond 2012 en Maja Kalender nonsense. Geen enkele archeoloog is bekend met een document van de Maja's, waar 2012 als vernietiging of verandering zou plaatshebben, het Waterman Tijdperk is een hoax met veel mindcontrol.

Micha Kat en Marcel Messing 112wpt
www.keithtruth.com
Micha Kat en Marcel Messing 20537949
Dhr. Thompson heeft de film ook op zijn Youtube kanaal geplaatst.

https://www.youtube.com/KeithTruth
Helaas zijn daar al 2 van de 14 delen gecensureerd, maar er zijn verschillende mirrors op Youtube geplaatst. Ook zal ik de film beschikbaar als torrent. Een versie op megavideo was helaas al gecensureerd.

Micha Kat en Marcel Messing Prizeu
zeitgeistchallenge.com
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty De werkelijke samenzweringen

Bericht  Roelfzema do mei 13, 2010 12:09 pm

Hier legt Eric Jon Phelps uit, wat Alex Jones niemand zal leren.
Geschiedenis is een realiteit.
http://www.mediafire.com/file/04jwmzy4dzm/Eric Jon Phelps - May 11, 2010.mp3

http://www.sendspace.com/file/b6term

Eenvoudig samengevat: De Katholieken zijn de Nieuwe Wereld Orde, niet de Globalisten - Bilderberg - Joden - Illummenaten - Reptieloieden - Enz. Dat is te bewijzen, dan wel weerleggen, met logica, archeologie, oude documenten, enzovoorts.
Er komen veel namen voorbij van internationaal bekende Hollywood criminelen.

De duidelijkste aanwijzingen voor de juistheid, zijn het Bonfire plot uit 1605 en de moord op Abraham Lincoln in 1865, omdat daar de Katholieke interventie openlijk aan het licht kwam.

Hier zijn links naar de artikelen, die vermeld werden in de uitzending:
Blackcoats Direct Pope Benedict XVI’s Alien Roman Catholic Latino Invasion, Pt. 1 of 3
Blackcoats Direct Pope Benedict XVI’s Alien Roman Catholic Latino Invasion, Pt. 2 of 3
Blackcoats Direct Pope Benedict XVI’s Alien Roman Catholic Latino Invasion, Pt. 3 of 3
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty More insults

Bericht  Butcherprophet di mei 04, 2010 3:02 am

Micha Kat en Marcel Messing 1272923435-870
https://www.youtube.com/DisInfoWars
ALEX JONES, THE RAT CAUGHT IN A TRAP

https://www.youtube.com/watch?v=jZOw3n0xuqM


...
Voor betere 11/9 informatie, hier is een enigszins betrouwbaarder website;
Micha Kat en Marcel Messing 1272925014-790
uticansfor911truth.blogspot.com






Micha Kat en Marcel Messing 1272929072-060
Alex Jones heeft de Burger Onderzoeks Verband resultaten verbannen op Infowars
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty The Fall of Alex Jones

Bericht  Butcherprophet di mei 04, 2010 2:47 am

Micha Kat en Marcel Messing 1272920214-430 Micha Kat en Marcel Messing 1272920253-160 Micha Kat en Marcel Messing 1272920299-330 Micha Kat en Marcel Messing 1272920332-90 Micha Kat en Marcel Messing 1272920363-040
THE FALL OF ALEX JONES

http://fallofalexjones.com/the-911-commission-report-was-a-fraud-and-so-is-alex-jones/
Het 11/9 Commissie Rapport was bedrog, maar ook Alex Jones

Moe van al draaien rond de feiten, tot een hoax gelogen?

Ziek er van het hebben uw bezorgdheid te zijn geëxploiteerd door een angst profiteur?

Onlangs begrepen, dat de man die roept 'waarheid' om het hardst schreeuwt, een geschiedenis heeft van besotemieteren van zijn publiek met leugens en misinfo?

Ooit afgevraagd waarom een man die lijkt te beseffen dat het systeem een fraude is, vertelt aan zijn publiek om te stemmen voor zijn uitverkoren kandidaat?

Ooit afgevraagd waarom Alex dat de ontmoeting met president Obama vorderingen zouden kunnen betekenen met iets meer onthullingen voor de 11/9 Waarheid? Denkt hij dat Obama het niet weet? Denkt hij dat een andere regering onderzoek zou uitvoeren om het recht te zetten? (Of zou het de legitimiteit van de scepsis te begraven onder een laag van de definitieve cover-up propaganda?)

Je zult nooit iets veranderen met de aankoop van een DVD of T-shirt.

En je maakt niet echt iemand wakker, door hen te vertellen om te luisteren naar Alex of bezoeken van Infowhores.

Als je luistert naar Alex, heb je al blijk gegeven van een mogelijkheid om te zien door middel van manipulatie en leugens. Het is tijd om datzelfde licht van onderzoek naar de man die je probeert te leiden naar de kassa te zetten.

Er zijn andere plaatsen om te verkennen wat op u betrekking heeft.

Voor peer-reviewed onderzoek en open discussie over alle kwesties samenzwering, check out Boven Top Secret.
http://www.abovetopsecret.com/

Voor informatie over de edele metalen en preparaten nood, kunt u een bezoek brengen aan Goud is geld.
http://goldismoney.info/forums/

Er zijn veel meer plaatsen waar je niet zal worden gebruikt als een ATM voor een hebzuchtige, egomaniacale angst profiteur. En aangezien deze suggesties open-discussieforums zijn, bullshit is niet ver te halen en sceptisch onderzoek is de naam van het spel.

Je bent niet gek ... maar je wordt gebruikt.

Tijd om nuchter te wezen. Opnieuw.

Andere websites om van te snoepen:
http://conspiracyscience.com/
http://surrealworld.wordpress.com/
ALEX JONES CREDIBILITY FAIL

https://www.youtube.com/watch?v=nIWX-PSd2gI
Micha Kat en Marcel Messing 1272921577-870
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Meer informatie over Alex Jones

Bericht  Butcherprophet za mei 01, 2010 8:29 pm

Cloak And Dagger: Exposing Alex Jones (1of2)

https://www.youtube.com/watch?v=SmNIoFcBigk

Cloak And Dagger: Exposing Alex Jones (2of2)

https://www.youtube.com/watch?v=uFrmTgJbDHA
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Meer bekende infiltranten in de Amerikaanse media

Bericht  Roelfzema vr apr 09, 2010 4:11 am

Butcher, die Marco Ponco is dan een harde werker, maar mannenbroeder Eric is toch wel wat betrouwbaarder en beter geinformeerd. Hier Silvester Stallone, Martin Sheen, Robert E Lee, Martin Lucifer King, vooral wie de moord op MalcolmX heeft verordend!
http://www.mediafire.com/file/a5czekynqzz/Eric Jon Phelps - April 6, 2010.mp3

http://www.sendspace.com/file/vt82ry
http://www.tctubantia.nl/algemeen/opinie/3741642/Het-evangelie-van-Paul-Verhoeven.ece
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Michael Moore... Another CREATURE of the Blackcoats!

Bericht  Butcherprophet vr apr 09, 2010 12:58 am

Michael Moore... Another CREATURE of the Blackcoats!

https://www.youtube.com/watch?v=icfVw19P6Qw
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Anarchiel eindelijk op heterdaad betrapt

Bericht  Roelfzema ma maa 08, 2010 7:56 pm

Klokkenluider.nl is niet de enige met Guy Fawkes verering.

Vandaag kon ik eindelijk Anarchiel betrappen op haar geheime agenda, doordat ze zo onvoorzichtig waren te publiceren over Johannes Calvijn. Hier, kijk maar.
Micha Kat en Marcel Messing Anarchielcalvijn
Niet zo slim paepkes!
Ja, wie infiltreert maakt fouten. Maar na enige ervaring met Anarchisten, bovendien de informatie dat de meeste politieke moorden door de Zwartrokken worden voltrokken door Anarchisten als Volkert van der Graaf deze eeuw, meer Katholieke infiltranten in de Kraakbeweging dan in de Papentempels, is op heterdaad betrappen van deze lieden altijd leuk. Als ik er tenminste over kan publiceren zoals hier. In de kraakbeweging zelf, is het erg lastig deze zaken bespreekbaar te maken. Want de hypocratie daar, is nog ernstiger dan in Christelijke bewegingen. Bovendien, met veel Christenen kan ik nog praten, omdat ik uit de Bijbel kan citeren om mijn argumenten te ondersteunen. Maar met krakers, kan men slechts refereren aan de succesvolle infiltratie agentschappen van het Calvinistisch ofwel vrij onderwijs, ten overstaan aan vaak meestal Anticalvinistisch Paaps onderwijs. Anarchiel acht anti-calvinisme belangrijker dan het feit dat CDA in wezen een Rooms Katholieke partij is, in het geheel niets met Calvinisme van doen heeft. CDA is dus per definitie anti-Calvinistisch, ziet het Concilie van Trente. Er zijn geen Calvinisten in de Nederlandse politiek actief, het woord Calvinisme is te absurd voor woorden in het door Anarchiel en andere infiltranten genoemde verband. Deze zaken zijn volstrekt onbespreekbaar gemaakt door de hypocriete volgers van de infiltranten. Waarchijnlijk omdat ze dan hun status als "intellectueel" verliezen. Hmm, dan maar als kwakzalver of charlatan ontmanteld worden door een echte intellectueel zoals ik.

Guy Fawkes, V voor Vendetta. Het is in eerdere pagina's in deze draad uitgelegd. Mocht u willen weten waar dat over gaat, dan kan u de eerdere pagina's in deze draad bezoeken, waarin ook referenties zijn te vinden via links en films. Maar behalve de grappige doorzichtige leugens over Calvijn op Anarchiel, vindt men dan ook nog een referentie naar de "Globalisten" als hun leiders op een andere wijze...

Romanisme voor Ceasar, de Pontifex Maximus
Micha Kat en Marcel Messing Anarchiel
Wat in Godshemelsnaam!
Als u nieuw bent in informatie over geheime diensten die desinformatie verspreiden om lekken ongeloofwaardig te maken, dan is dit misschien moeilijk te begrijpen. United Nations, opgezet door de Britten, althans Zwartrokken en andere papen die de Britse politiek naar hun hand hebben gezet tenminste sinds King George 1st, aldus Eric Jon Phelps, volgens mij veel eerder zelfs, is een dekmantel voor een geheime agenda. Er zijn mij zo geen Nederlandse websites bekend die hier toelichting over geven, ik kwam er verschillende tegen in Amerika. Omdat dit tamelijk belangrijk is, zal ik even een interview opzoeken dat ik enige jaren geleden vond over dit onderwerp door Greg Szymanski...
Niet gevonden. Greg heeft alle beschrijvingen van zijn programma's uit 2007 en 2008 verwijderd. Ik kan ze tenminste niet meer vinden. Die nummers van programma's zonder beschrijving, ...Tsja, eerlijke journalisten hebben 0 inkomen. Greg heeft vorig jaar een pizzeria begonnen om zijn brood te verdienen. Jammer. Als troost vond ik dit artikel, wat verder niets met dit onderwerp te maken heeft.

Micha Kat en Marcel Messing Dovepopeattack
God tracht zich te verdedigen tegen de Antichrist.
Je kan het opvatten als humor. Maar iemand die God kent, die weet dat hier iets heel bizonders gebeurd. Nouja, in die zin kan je het wel als informatie zien van infiltratie, want de meeste Zwartrokken aan de top van de Compagnie van Jezus zijn Atheist. Aldus een Belgische Zwartrok die daar wat leuke informatie over gaf. Veel katholieken zijn ook Atheist overigens, Christendom heeft niets met God te maken. Het actief ontkennen van dergelijke zaken, waarvan men wel artikelen vindt op Anarchiel, dat is heel vaak terug te leiden tot de Contrareformatie, hoewel niet altijd direct.

Ja, United Nations. United Nations is blijkbaar het geloof van lieden die zich leiders noemen van Anarchisten. Waar Anarchisten doorgaans geen afstand van nemen. Hoewel men daar wel pogingen toe zag. Dus Anarchisten gingen zich hernoemen tot Autonomen. Ja, als je weet wat Autonoom betekent, dat dan vergelijkt met de Autonomen die dan weer bepaalde lieden gaan volgen, inplaats van autonoom onderzoek [Mattheus 7], ze vallen altijd door de mand. Papisme is het aanbidden van idolen. Ziet de werken van Calvijn voor verdere uitleg. Moeilijke woorden, die oudere volwassenen afschrikken, bovendien indruk maken op leeftijdgenoten, is de aanbidding waarin de Autonomen maar ook Anarchisten geloven. Maar goed, Ik heb hier even geen bron gevonden voor het Satanisme van de top van de United Nations. Paapse VN Secretaris Ruud Lubbers? Want wat is meer uit militair globalistische dictatuur dan de Verenigde Naties. De bezoeker moet zelf maar een zoekmachine gebruiken. Hier een paar links naar zoekmachines;
http://clusty.com/
http://ixquick.com/

Dus: Geloof niet wat ik zeg, maar probeer het te controleren.
Ik heb de waarheid niet in pacht, neen, DE HEERE!

Hmmm.
Verder is de infiltratie in de kraakbeweging erg interessant. Ik had daar echt lol de laatse jaren, als onderzoeker en intellectueel, als ik mee ging kraken, omdat ik daar Zwartrokken tegen kwam. Die direct ontmanteld waren, als ik ze tegen kwam. Helaas is het mij nooit gelukt dit ook te laten zien aan andere krakers. Wat ik dan weer verdrietig vond, omdat ik de sabotages gewoon zag plaatsvinden, maar als individu daar niets aan kon doen. Zo is dat met infiltranten, iedereen in die gemeenschappen gelooft de infiltrant eerder dan een eerlijk man die er voor waarschuwt. Geen veilige plek dus. Infiltranten zijn allemaal opgeleid in Hegeliaanse Dialectiek, Atheistische psychologie en sociologie, kennen veel moeilijke woorden, worden ondersteunt met geld en hebben een gigantische back-up. Ik heb geen back-up, ik kan slechts met lede ogen aanzien hoe hier alle Calvinisten uitgemoord worden, om er later dan over te publiceren. Anti-Calvinistische propaganda op een website van Anarchisten. Ik schrijf dan blij, ha, op heterdaad betrapt. Maar helaas, de jeugd niet zo. Neen, als ze te veel weten worden ze vermoord als Rick Clay, de ruime meerderheid van het volk gelooft het zelfmoord verhaal. Pim Fortuyn vermoord door een Calvinist/Anarchist, daarna een anti-calvinistisch artikel op een Anarchisten website. Ja, dan houdt voor mij alle respect voor enig idealisme snel op. Waarom is iedereen zo blind? Nouja, dat kan ze niet schelen, als die maar indruk op elkaar kunnen maken met paapse idoolaanbidding van irrelevant paaps intellectualisme.
Bekeert u!
Micha Kat en Marcel Messing Antifa
Staatisten aan de leiding van Anti-Staatisten.
Hypocratie. Want een Anarchist zal alles doen om afstand te nemen van de bizonder staatistiche filosofie van het (Nationaal) Socialisme. Wat in de 1930er jaren NSDAP heette, heet nu Antifa. Nouja, direct vertaalt, is de Partij van Adolf Hitler natuurlijk PvdA, gemakkelijk verborgen onder de Hegeliaanse leugen van "Links" en "Rechts". Domheid is geen argument voor meedoen met leugens. Integendeel, lieden die ik aansprak op de eenvoudig te analyseren leugen waarin de Rode vlag van Loyola als staatistische filosofie elk anarchisme compleet ongeloofwaardig maakt als oprecht, gaan zich nog strakker vastzetten in hun leugens. De argumenten zijn, dat deel uitmaken van een congregatie belangrijker is dan waarheid, oprechtheid, eerlijkheid, gezond verstand. Ik schrijf hier dan ook slechts om de zeer kleine groep van normale mensen wat te ondersteunen met informatie. Tegenstelling voor normaal zijn ondermeer; Christelijk, Anarchist, Autonoom, Rechts, Links; Dergelijke afleidingen van de waarheid, om de leugens overtuigend te krijgen. Overeenkomsten tussen Anarchistische gemeenschappen zijn er te maken met Moslims en Katholieken, die het bij een groep horen belangrijker vinden dan eerlijkheid omtrent hun achtergronden. Gevolg: saboterende terroristen, die elke kans voor de gemeenschap van intellectueel onderzochte waarden onmogelijk maken. Met andere woorden, de infiltranten geven de gemeenschap een slechte naam, waardoor de gemeenschap daarna vervolgt kan worden door de seculiere arm van de Contrareformatie, het Vatikaan. In wezen is dus elke papist ongewild een agent van de Paus.
Pas op voor aanvallende duiven!
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Disinformation agents of the New Worldly Order (David Icke, Alex Jones, Zeitgeist)

Bericht  Butcherprophet zo maa 07, 2010 10:56 pm

Een video op MegaVideo.
Bij het starten van deze film, komt er een pop-up. Als die weggehaalt is, dan kan je opnieuw clicken, om de film te starten. Dat begin is wat vervelend, maar de kwaliteit is aanmerkelijk hoger dan Youtube.

Disinformation agents of the New Worldly Order (David Icke, Alex Jones, Zeitgeist)

http://www.megavideo.com/v/3VLHHYCWba7721fbca09d20ec1f8a6f51d8745c0
Of download de video hier;
http://www.megaupload.com/?d=OCCCB6AD
Er is ook een versie op Youtube beschikbaar:

Disinformation agents of the New Worldly Order (David Icke, Alex Jones, Zeitgeist)

https://www.youtube.com/watch?v=9a8J_uPLHXA
In de film wordt Rik Clay genoemt.
Zij blog werd gecensureerd nadat ie vermoord was.
Hier is een back-up van zijn blog:
http://www.oneballmedia.com/contributors/rik_clay/articles


En hier het Red Ice interview;
http://www.redicecreations.com/article.php?id=4789
Micha Kat en Marcel Messing Piramidepope
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Annunaki

Bericht  Butcherprophet za maa 06, 2010 7:35 pm

Alex Jones Is A Blackcoat

https://www.youtube.com/watch?v=sfQY9ImVyww
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 80
Woonplaats : Normandië
Points : 5873
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Alex Jones Blows His Cover In Austin

Bericht  Roelfzema za feb 27, 2010 10:56 am

Alex Jones Blows His Cover In Austin

https://www.youtube.com/watch?v=CqNKUvCQFok
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty The Fall of Alex Jones is geestig

Bericht  Roelfzema vr feb 26, 2010 6:40 am


http://fallofalexjones.com/
Hier nog wat filmpjes

Alex Jones Arrives At Austin Pro Gun Rally

https://www.youtube.com/watch?v=ZT7BW2CaPUw
Alex Jones komt het publiek stelen van een demonstratie voor behoud van de Grondwet clown

Alex Jones Turns Peaceful Gun Rights Demonstration Into CHAOS

https://www.youtube.com/watch?v=HdJ4zhiB2s4
Jones lijkt precies op de SP tijdens een Demonstratie hier in Nederland
clown

You Gotta Hard On for Me.3GP

https://www.youtube.com/watch?v=dWM17wiHhww
Een gesprek met de Demonstratie saboteur clown
Pas op internet, leer je de humor van de Amerikanen kennen clown
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty More lies by Alex Jones

Bericht  Oppergeus vr feb 26, 2010 3:49 am

Alex Jones: The Russians are gonna nuke us - Y2K Broadcast

https://www.youtube.com/watch?v=ZeuPU1agi98
Komt van deze pagina uit Australië.
unmovable_2 schrijft in antwoord op Andy;
I find all the Blackcoat information Eric supplies regarding the Blackcoats 100% accurate, well cited and grounded in historical fact.

The historical works he cites such as Hector Macpherson, E. Boyd Barrett, Charles A. Blanchard, Albert Close can not be refuted..... Can you refute them? What about the letters of Juan de Palafox, Bishop of Los Angeles, Mexico to Pope Innocent X dated January 8, 1647? Or Cobbertt's Complete Collection of State Trials 1809 - 26 in relation to the Blackcoats? Or the letters from Archduke Ferdinand Maximilian? These are historical documents of record..... Should I go on mate?, because i could..... But would it matter to you?

There is no dening it. You cant refuite it can you? Ive asked you to. Just as you cant make a solid case to him being a zionist sypathiser......


At least with Mr Jones we have a few concrete facts:


Alex Jones’ ridiculous rant on the eve of 2000. Claiming that the Russians have launched a nuclear weapon – Strike one

Alex Jones’ BLATANT lies about Mr Phelps claiming the nuclear weapons dropped on Japan where a result of UFO and magic – Strike two

Alex Jones’ betryal of John Gray ‘s family to 20/20 – strike three

Alex Jones dropping the Ed Brown story once mr Brown began talking about the Blackcoats – Strike four

Alex Jones lying about William Cooper swearing on air – Strike five

Alex Jones’ (GCN Network) support for the Most Holy Family Monastery advertisments on his show – Strike six

Should we go on….? How many chances should this guy get?

So yes, Eric is a reliable source because he reads from works of antiquity whos authority can not be refuted (notice NOBODY in the alternate media even attempts to discredit his work - they attack Eric the person). Agree with his conclusion or not regarding race relations, his sources are solid and grounded in both a historical, threological and Lawful context.

Now you make a claim that he is a Zionist. I ask that you prove this...... I would love to hear it.

Regards
Samengevat: Eric John Phelps krijgt slechts persoonlijke aanvallen, geen aanvallen op de zaken die te beweert, dewelken allen gefundeerd zijn. De bronnen van Eric Phelps zijn te verifieren, maar Alex Jones liegt er op los!

Micha Kat is daarom nog erger dan Jones. Want Kat haalt er ook nog de pro Guy Fawkes propaganda bij. Guy Fawkes probeerde in 1605 het Britse Parlement op te blazen, bekend als het Bonfire Plot, maar werd op tijd gegrepen. Bij de zeer nette ondervraging, beter dan die van Balthasar Gerards een tijdgenoot, bekende Guy Fawkes dat ie logistiek ondersteunt werd door de Compagnie van Loyola, dat het Vatikaan zijn opdrachtgever was. Dit zijn officieel historische zaken, zoals alles wat Eric John Phelps beweert. Maar Micha Kat gebruikt een propaganda film waar Guy Fawkes als held voor het volk wordt neergezet. V voor Vendetta. Kat weigert zich te bekeren, nadat ik em al verschillende keren gewaarschuwt had op zijn website met papistische titel, maar gaat gewoon door...
Beetje raar hoor...

Is Micha Kat een Coadjutor?

Laten we het hem vragen waar we kunnen, net als bij Alex Jones.
Micha Kat en Marcel Messing Shittyheader2
THE FALL OF ALEX JONES

Dan zijn er nog dat soort hypocrite Nederlanders, die dergelijke deviezen een bedrieging achten. Nou, ik en vele anderen worden dagelijks bedreigt en aangevallen in alle media, zelfs de "alternatieve" media hebben ze in de hand. Ik bedrieg niemand. Bovendien, als Kat de juiste vragen gaan worden gesteld, dan kan die zichzelf vrij praten van verdenkingen. Als tie onschuldig is. Check even of die inhoudelijk reageert, of dat ie persoonlijke aanvallen gaat gebruiken, om een eerlijk gesprek onmogelijk te maken. Bilderberg geschreeuw is in ieder geval nonsens. Dit dan na de Moord op Theo, daarna op Pamela, God weet wie allemaal nog meer. Ik ken Micha Kat nog van Theo's website, toen mijnheer van Gogh nog leefde, dus ik vraag me af waarom die nu Alex Jones loopt te promoten. Theo van Gogh heeft bij mijn weten nooit Alex Jones lopen promoten! Kat valt regelmatig het Huis van Oranje aan, zonder erbij te vertellen wat de context is. Volgens mij is het gewoon domhouderij voor moslims en Katholieken. Net als Argusoog, dat is domhouderij voor Katholieken. Patèr Teilhard de Jardin SJ's New Age gezever, geen waarheid vanuit de Bijbel. Eventueel ontkenningen van de historische bron die de Bijbel is. Ontkent door David Icke, zonder enige historisch onderbouwde referentie. Leugenaars zijn het. Onverantwoord populisme dat averechts werkt.

Ze zijn als de Communisten tijdens de Spaanse Burger Oorlog (1936~1939), de Jacobijnen tijdens de Franse Revolutie (1789~1815), de Remonstranten in de 80~jarige oorlog (1568~1648).
Een yegelijck dan die dese mijne woorden hoort, ende de selve doet, dien sal ick vergelijcken by een voorsichtich man, die zijn huys op een steenrotse gebouwt heeft. Ende daer is slach-regen nedergevallen, ende de waterstroomen zijn gekomen, ende de winden hebben gewaeyt, ende zijn tegen het selve huys aengevallen, ende het en is niet gevallen, want het was op de steenrotse gegront. Ende een yegelijck die dese mijne woorden hoort, ende de selve niet en doet, die sal by eenen dwasen man vergeleken worden, die sijn huys op het zant gebouwt heeft. Ende de slach-regen is nedergevallen, ende de waterstroomen zijn gekomen, ende de winden hebben gewaeyt, ende zijn tegen ’t selve huys aengeslagen, ende het is gevallen, ende sijnen val was groot. Ende het is geschiet, als Iesus dese woorden ge-eyndicheyt hadde, de scharen haer ontsetteden over sijne leere. Want hy leerde haer, als macht hebbende, ende niet als de Schriftgeleerde. (Mattheus 7:24~29)
Oppergeus
Oppergeus
Admin
Admin

Aantal berichten : 124
Points : 6255
Reputation : 0
Registration date : 22-12-08

https://schooiers.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty David Icke Exposed By William "Bill" Cooper

Bericht  dragonfist zo feb 07, 2010 9:46 pm

David Icke Exposed By William "Bill" Cooper

https://www.youtube.com/watch?v=_Q6tXhPRBNM
Niburu?

Why William Bill Cooper was murdered! 9/11 truth

https://www.youtube.com/watch?v=dPHAFqKGCp8
Als u iemand kent die werkelijk het Osama Bin Laden verhaal gelooft... Waarom is William Milton Cooper neergeschoten op 5 November 2001?

Remember, remember, the 5th of November
The Gunpowder Treason and plot ;
I know of no reason why Gunpowder Treason
Should ever be forgot.

Guy Fawkes, Guy Fawkes,
'Twas his intent.
To blow up the King and the Parliament.
Three score barrels of powder below.
Poor old England to overthrow.
By God's providence he was catch'd,
With a dark lantern and burning match

Holloa boys, Holloa boys, let the bells ring
Holloa boys, Holloa boys, God save the King!

Hip hip Hoorah !
Hip hip Hoorah !

A penny loaf to feed ol'Pope,
A farthing cheese to choke him.
A pint of beer to rinse it down,
A faggot of sticks to burn him.
Burn him in a tub of tar,'
Burn him like a blazing star.
Burn his body from his head,
Then we'll say: ol'Pope is dead.
dragonfist
dragonfist
protestant
protestant

Aantal berichten : 67
Leeftijd : 55
Woonplaats : tuin
Points : 5813
Reputation : 0
Registration date : 28-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Alex Jones is a LIAR!

Bericht  dragonfist zo feb 07, 2010 9:35 pm

Alex Jones is a LIAR!

https://www.youtube.com/watch?v=DJ82zk8ycfs
Alex Jones een leugenaar.
Alex Jones een desinformant.
Alex Jones een medewerker van CIA's Project Mockingbird.


In de bovenstaande film een landgenoot, de welbekende researcher en onderzoeker, Bill Cooper. Andere Amerikaanse radio makers hebben hetzelfde meegemaakt met Alex Jones, als Bill Cooper ondervond. Met name ken ik Greg Szymanski en Lenny Bloom, die werden gecensureerd, na uitgenodigt te zijn door infowars.
dragonfist
dragonfist
protestant
protestant

Aantal berichten : 67
Leeftijd : 55
Woonplaats : tuin
Points : 5813
Reputation : 0
Registration date : 28-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Jones is Project Mockingbird

Bericht  Roelfzema di jan 26, 2010 10:24 am

Jones is Project Mockingbird

https://www.youtube.com/watch?v=rnQUaq-ueaE
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Meer New Age Desinformatie

Bericht  Roelfzema di jan 26, 2010 8:07 am


Micha Kat en Marcel Messing Newageeatspatriots

Wanneer de truth patriotisten met 11/9 verkeer Jezus gooide als baby met het badwater buitengooide, begonnen ze met het UFO probleem en een nieuwe spin van de "menselijke probleem" ... David Icke is de globale tendens van de nieuwe tijd samenzwering cultuur. Van shape-shifting elites ... aan de reptielachtige agenda ... zijn werk het behoud van de cultuur van trance-state-Afrikaanse sjamaan, Credo Mutwa ... ook, Kevin Trudeau de markten van de "Wet van Aantrekking" naast de info-commercials ... "De Secret" .... "Think & Grow Rich "... ook, de westkust spiritualistische beweging, de grote rush naar collectivisme ... de derde wereld Amerika ... de" Waarheid Movement "wordt levend gegeten opgegeten!
http://threshingfloor-radio.com/index.php/2009/11/new-age-eats-the-patriots/
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 6086
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Micha Kat en Marcel Messing Empty Re: Micha Kat en Marcel Messing

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum