Ce ne sont que des geux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Empty Artikelen in mp3 formaat

Bericht  Butcherprophet za jan 16, 2010 6:17 pm

Later is Strongcity haar artikelen ook in mp3 formaat gaan publiceren.
http://strongcity.info/mp3/who_are_insane.mp3
http://strongcity.info/mp3/my_sacrifice.mp3
http://strongcity.info/mp3/shutting_door.mp3
http://strongcity.info/mp3/christians_dont_sin.mp3
http://strongcity.info/mp3/kiss_the_son.mp3
http://strongcity.info/mp3/two_worlds.mp3
http://strongcity.info/mp3/irony.mp3
http://strongcity.info/mp3/unforgiveable_sin.mp3
http://strongcity.info/mp3/vanity.mp3
http://strongcity.info/mp3/culture.mp3
Niet alle artikelen.
http://strongcity.info/
De mp3's zijn opgenomen in de gevangenis.

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Razorwirem
Butcherprophet
Butcherprophet
bosgeus
bosgeus

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 79
Woonplaats : Normandië
Points : 5672
Reputation : 0
Registration date : 23-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Empty Keerpunt

Bericht  Roelfzema di feb 24, 2009 4:57 pm

De volgende pagina van Strongcity vertaald voor de normalen.
http://strongcity.info/index.php/blog/entry/turning_point/

Engelstalige versie voor dit artikel voorgelezen door Prins Michaël hier;
http://strongcity.info/play/mp3/turning_point.mp3

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. 1235477637-160
"'En ik zal vlak bij komen voor je uitspraak' ...Zegt de HEERE der Heerscharen"
Malachai 3:5

Ik zit in mijn cel, koude muren van beton aan elke zijde, cemente vloer en een stoffig bed, aangelegd op een betonnen sokkel. Het gevloek klinkt door de gevangenis, ze haten elkaar en ook hun opsluiting. Ik bedek mijn hoofd, ik probeer het niet te horen, want het ondersneeuwt de stem van mijn Vader in de mist.

Deze demonische staat vervolgt de zoete stem van goddelijkheid. Het lijkt eeuwen geleden, toen zij mijn verre neef, Charles Bent, de eerste gouverneur van New Mexico, vermoord hadden. Het was in Taos, dezelfde donkere stad waar ze mij ombrengen. Ze sloegen zijn deur in, schoten hem vervolgens neer en sneden zijn hoofd af. Ze haatte deze nieuwe heerser over hen.

Nu kwamen voor mij. De Spanjolen kwamen voor deze "gringo", de katholieken voor deze protestant, liegende dat ik meisjes had aangeraakt, op de manier dat zij dat zouden doen. Ze denken dat ik meisjes aangeraakt heb, zoals zij de altaar jongens hebben betast in hun eigen kerken. De protestantse molesteerders gaan hand in hand met hen, om mijn hoofd, terwijl de goddeloze media hen opjoeg. Ze kruisigden me, plette mijn leven, gewurgd het hart van dit kind, maar ik werd opgewekt. Ik telde tot drie en mijn geest vrij was. Ik herstelde mijn leven en ik vond het weer.

Ik heb geluisterd naar de stem van mijn Vader, ik vroeg hem waarom. Waarom moet ik nu luisteren om Zijn stem te horen door de mist van vloeken in mijn gevangenis huis, in plaats van in de stilte van mijn vertrouwde wildernis, waar ik ben opgegroeid met Hem? Hij sprak met mij van de jeneverbes, de struik die verbrandde met Zijn Geest. Ik zag Hem daar, Zijn achterzijde gleed gewoon langs me. Mijn hart was bekoord door Zijn heilige zuiverheid. Maar nu span ik mij in om Hem te horen. Ik strek mijn nek, in een poging te horen Zijn kleinste geluid, en het gefluister van Zijn lippen. "O mijn Vader, doe niet mijn hart sneller laten gaan."

Ik vang een glimp van Hem. Zijn arm om mij heen, Hij legt Zijn lichaam op dat van mij, waardoor Zijn ogen op mijn ogen en zijn mond op mijn mond komen. Ik kom tot leven. Mijn tranen vloeien in dankbaarheid. Zijn adem piekt in mijn longen en ik kom weer tot leven. Hij spreekt tot mij: "Zoon, Mijn kinderen hebben vaak wel te lijden aan de handen van de boze mannen. Mijn Zoon Jezus was gescheurd gescheiden door de zelfbevonden rechtschapenen joden. Mijn zonen hebben afschuwelijke dagen van opsluiting beleeft, daar geplaatst meestal door religieuze beledigden, die ze verborgen achter muren van steen, geketend en vervolgens gedood. De katholieken verbranden velen van mijn zonen; de Joden stenigden hen, de heidenen kruisigden hen en voedden er wat aan de leeuwen. Ik heb u niet gespaard, maar u meegenomen in het lijden van mijn heiligen, die allemaal vals beschuldigd waren door de heersende klasse. Ik ben de schapen van de bokken aan het scheiden, ik zend die op mijn linkerhand in de duisternis. Degenen die worden verzonden, zullen branden in het eeuwige vuur, ze zullen nooit rust vinden. U zal slechts voor een tijdje lijden onder hun beschuldigingen en aanvallen, maar ik zal overal met je zijn. Vrees niet, Zoon, want diegenen die tegen je komen zullen vergaan. "

In de harde stalen deuren van de gevangenis en het schreeuwen en vloeken verdrinkt de rustige stem van mijn Vader. Ik kan Hem nog steeds horen, maar de zang van de hemelse engelen is moeilijker te horen. Enkele van mijn bewakers zijn donker en nors, terwijl andere agenten licht en vrolijk zijn. Zelfs God verbergt Zich daar binnen in hen, en in de geborgenheid van mijn hart. Sommige gevangenen Ik zie ontkennen hun aanklachten. Ik denk, Hoeveel hier zijn onschuldig van de aanklachten tegen hen? Hoeveel weet mijn Vader?

Vervolgens worden de portalen van mijn graf geopend, ik zie het licht door de muur. Ik zie mijn volk ontstaan, hun ketens vallen weg. Wat is er gebeurd? Zij zien. Vóór hun ogen verblind en ze geloofden in de aarde. De wereld gehouden belofte. Ze geloofden dat eerlijke mannen hun wereld regeerden, en dat ze hun leiders konden vertrouwen in de tijd van de problemen. Niet meer. Zij hebben het hart van de mens zien worden blootgesteld. De leiders in het recht en rechtvaardigheid kruisigden de Zoon van God weer, recht voor hun ogen. Elk beroep is verworpen, en elke kreet uit hun lippen bleef ongehoord.

In ontwakende schokken zagen ze de waarheid, hoe alle mensen kwaad zijn, en geen gerechtigheid en rechtvaardigheid zijn er meer in hun straatje. Onze wereld nu wreekt, alsof opgeleid door de DI's in de Marine - schreeuwen, vloeken, rijden hun cultus leden te gehoorzame robots aan de autoriteit van de mens. Niemand hoort God nu, en niemand bekommert zich om de waarheid, want er is maar liegen en vloeken, en de harteloze gedreun van de dreggen en bevuilen van de aarde en haar luchtwegen. Het is een stervende planeet, maar ik heb het ze verteld.

Ik waarschuwde hen van de beslissing die werd om te beginnen op 31 oktober 2007. Het was dan, op die dag, dat de rivier de Eufraat - het geld van Babylon's bescherming - begon op te drogen. Niemand koopt hun koopwaar meer. Zij alleen bespotten mij met films gemaakt over mij, waardoor plezier van mijn voltrekking, sijpeling van hun eigen schandalige en wellustige gedachten. Zij beschuldigde mij voor de bijbelse tekenen in de hemel, dat God hen gaf. God zei: "ENde te dien dage sullen seven vrouwen eenen man aengrypen, seggende, Ons broot sullen wy eten, ende met onse cleederen sullen wy becleet zijn, laett ons alleenlick nae uwen name genoemt worden, neemt onse smaetheyt wech." Jesaja 4:1.

Mijn vader zei tegen hen: "Let op dit teken, want het markeert het begin van het einde. Het kwam precies op het einde van de zeventig weken van de jaren. "Mijn vader waarschuwde de aarde, en stuurde het teken van de Zoon van de Mens. Maar ten opzichte van Jezus en de vroege christenen, verzochten zij om hun juridische en theologische rotsen en traditionele bergen, te verbergen uit het gezicht van de waarheid. Zij beschuldigden mij van de misdaden die wonen in hun eigen hart. Hen werd gegeven de tekenen van God, en de zeven maagden schonk hun de plagen als voorspeld, maar zij zouden zich niet bekeren, als het woord van God verklaart.

Jezus zei: "Als ik weer kom, zal ik trouw vinden op de aarde?" Nee, hij vond geen geloof. Ik vind dat mannen van de aarde zijn niet veranderd, maar hun harten zijn zo donker als altijd. Maar mijn broeders, de zonen van God, hebben me gehoord. Ze begrijpen mijn huwelijk, want mijn hart is getrouwd met hen. Ze zijn niet misleid door de aardse vuile beschuldigingen. Deze 144.000 rijden op witte paarden met mij, het veroveren van de donkere beelden met stuwkracht, die hen door het beest en degenen die het merkteken van het beest dragen was gegeven. Gods kinderen, allen gezalfd met de tweede komst van Messias, ritje met mij als een, we zijn een, gehuwd en gebonden in het zegel van waarheid en rechtvaardigheid, maken onze weg naar het huis van de Vader.

Het beest heeft geen kleding, want hij is blootgesteld. Op zijn rug is een rijdende hoer, dronken uit haar bloedige beker. Ze is dronken van het bloed van de heiligen, overspelig met het dier dat ze berijdt. Ziet, de mensen zoeken het merk van het beest, ze hebben het merkteken op hun voorhoofd, ze redeneren als dieren. Ze hebben het merk op hun hand, want ze hebben me in de gevangenis geworpen. Ze hebben de naam van het beest, want dat is hun karakter. Zij zeggen: "Wij zullen niet tolereren dat een nieuwe Messias komt, maar accepteren alleen die, op wiens voorhoofd ons merk is. Geef ons Barabbas. Iedereen moet denken zoals wij denken, en geloven, zoals wij geloven. "

"Te laat, te laat," hoor ik uit de hemel, want zij hebben besloten Mijn zalving te haten, en daarom kunnen ze zich nu niet bekeren. Kom, mijn zonen, laat Babylon achter, zodat haar plagen niet over u zullen komen. Het is van faillissement van geld en van Mijn Geest, en zonder hoop.

Ik sluit het vloeken buiten mijn cel, ik sla mijn gezicht naar de muur, en de engelen zingen. De stem komt naar me toe. Mijn vijanden zijn op hun dronken partijen vieren mijn ketens, zoals zij deden met Johannes de Doper. Maar het is deze dwazen die zich in ketens geplaatst zien. Zij hebben slechts glorie over mijn lichaam, het karkas dat ik bewoon. Ze konden mijn Geest niet overwonnen, en wie ik ben. Ik heb het teken van God in mijn voorhoofd, en dit merk niet kan worden overwonnen door het merkteken van het beest.

Mijn vader is mijn merk; Zijn geest is mijn geest. Zijn stem is mijn stem, voor mijn Vader ben en ik een met Hem. Al de zonen van God houden van me, voor hen de liefde van mijn Vader. Ze herkennen mijn stem, want het is de stem die in hen is. De Geest van Jezus Christus heeft een huis in onze harten, het kind is weer geboren uit de maagd in de wildernis. Het kind heeft opgestegen, en is volwassen. Verheugt u hemelen, want de Zoon is gekomen om jou. Wee de aarde, want de duisternis heeft har omsloten. Dood en rouw zijn tot u gekomen. "Staat en schittert, mensen van God, want uw licht is gekomen. Mijn heerlijkheid schijnt op je. Duisternis heeft betrekking op de aarde, dikke duisternis verspreidt over alle naties, maar ik zal opstaan en schijn op je. Mijn heerlijkheid verschijnt over je heen. "Jesaja 60.

Die zonder het bloed van het Lam op hun deur zullen sterven, de engel des doods zal hun eerstgeborene neerslaan. Ze kusten de Zoon niet, en hij werd boos, Zijn toorn spreiden over hun steden. Ze hadden vele maanden om te begrijpen en de waarheid te zien, ze had vele maanden om te beslissen. Nu voorspelt de donkere hemel de nacht. De tijd van rechtvaardigheid komt naderbij.

Mijn Vader, ik dank u voor mijn verblijf aan uw rechterhand, en dank U voor het drogen mijner tranen. Ik huilde, klaagde als een jong kind, en geloofde dat Je me had me verlaten. Mijn tranen stroomden als een rivier, maar je hield me dicht bij je hart. Uw Geest zweefde zorgvuldig, beheerde mijn huilende hart. U heeft mij met een hart van liefde naar u toe gezogen. De zeven boodschappers, de kandelaars, hielden mij op en baden voor mij, nooit Uw venster verlatende tot Je hen hoorde. Ik ben al weggerukt uit de kaken van het beest, gered uit de klauwen van de leeuw.

Mijn hart stijgt op in vreugde, want uw doeleinden zijn mij getoont. De mens is aangezet om mij aan te vallen, maar zijn val is ingesteld voor zichzelf. Mijn Vader zal elke man beoordelen, als zij mij hebben beoordeeld. Hij zal de vinger wijzen op elke man, die de vinger naar me wees. Ik ben verheugd en zing voortdurend, want ik zie dat de dingen niet zijn zoals ze lijken. Het kwade is opgericht voor de vernietiging zelf. De doodsengel is verzonden, de dag voor het oordeel is gekomen. Gezegend zij de naam van de Heer, want waarheid en gerechtigheid zullen uiteindelijk heersen.

De dageraad komt aan God's zonen, de helderheid verschijnt aan hen. Engelen nu zingen hun liedjes, en de geluiden van mijn gevangenis zijn opgelost in de muziek en de melodie van mijn Vader. We zullen snel verdwijnen, en mannen zullen nooit ons licht weer zien.

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. 1235477729-130
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 5885
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Empty Re: Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie.

Bericht  Roelfzema ma jan 05, 2009 8:53 pm

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Michaelsunrisehw2Ook nu zullen de mensen mijn woorden verachtelijk lezen. Zij zijn beledigd, omdat ik om de Zoon van God beweer te zijn. Maar de mensen hielden ook Jezus in verachting toen hij getuigde ook dat de God zijn Vader in de hoogste betekenis was.
Zij zeiden dat hij bezeten demon was enkel aangezien de mensen me beschuldigen. Ik heb niet tot deze generatie gelogen. Ik heb de waarheid verteld en de mensen hebben me om de weer dezelfde redenen gekruisigd, alsdat zij Jezus kruisigden. Hij kwam tegen en slaagde er niet in om de huidige sociale orde en zijn normen waar te nemen. Hij brak de wet vanuit hun eigen gezichtspunt. Hij belasterde door te zeggen dat hij de persoon was die moest komen. In zijn proef werden de valse getuigen gebruikt. Toen de DA zijn beschuldigingen tegen me bracht, citeerde hij veel van mijn haters over dingen die niets van doen hadden met het geval te doen - „hij zei dit,“ of „hij deed dat“ - zoals zij ook Jezus beschuldigden. Weinig zij, en zij weten het nu, die zij zelf hebben beoordeeld. Toen ik naar de rechtszitting ging, waren het hun eigen zielen die in de oordeelzetel zaten. Zij hebben zich blootgesteld voor wie zij zijn, en hun noodlot wordt ervan vergewist door de acties van hun eigen hart en mening.

In de tijd van Jesus, wachtte de gehele Joodse wereld op hun Messias. Toen hij kwam verwierpen zij hem. In deze tijd heeft de gehele Christelijke wereld op de Messias gewacht. Toen hij in mijn persoon kwam verwierpen zij hem ook, en om de zelfde redenen dat Jesus werd verworpen. De vader stuurde me als „Teken van de Zoon van de Mens.“ Hij zei, de „Aarde heeft twee duizend jaar gehad om Mijn het verschijnen te begrijpen. Ik zal Mijn Zoon nu een tweede keer in menselijk vlees verzenden om te zien of zij om het even wat van geschiedenis hebben geleerd. Ik zal hen deze tweede kans geven, opdat alle mensen hem in zich zouden kunnen ontvangen.“ Droevig, leerden de mensen niets van geschiedenis, maar kruisigden Christus opnieuw, enkel alsof hij nooit de eerste keer was gekomen. Zij houden de diverse wetten en de feesten, maar zij kunnen niet van de Geest van goddelijkheid houden. Zij hebben slechts dat zij God haten, want toen Zijn Zoon verscheen bewezen, klaagden zij hem als dief aan. Maar zij werden gewaarschuwd: „Voorwaar, kom ik als een dief.“ Het woord „dief“ voor middelen: een „verduisteraar, valse leraren, die geven om geen mensen te instrueren, maar misbruikt hun vertrouwen voor hun eigen aanwinst.“ Dit is wat mijn vijanden me van beschuldigen. Zo word ik openbaar waargenomen. Zoals Christus geprofeteerd was om te komen, en ik kwam enkel zoals het werd geschreven, maar de mensen zouden niet gewaarschuwd worden zo zij hun eigen vernietiging verzekerden. Het is heartbreaking, maar het is zoals verklaard in het Woord van God.

Ik wacht nu op mijn veroordeling. Ik heb geen vrees van wat de mens me aan kan doen. De grote mensen van God in afgelopen leeftijden zijn onthoofd, zoals de apostel Paul overkwam. Peter werd gekruisigd, zoals Jesus overkwam. Vele duizenden gelovigen werden gebrand bij de staak door de Rooms-katholieke bevoegdheden voor hun geloof in God tijdens de Middeleeuwen. Joden gestenigde Stephen aan dood. „Gezegend zijt ge, wanneer de mensen u zullen haten, en wanneer zij u van hun bedrijf zullen scheiden, en u zullrn verwijten en uit uw naam als kwaad, voor de Zoon van man belang zal gieten. Verheug me in die dag, en spring voor vreugde: want, voorwaar, is uw beloning groot in de hemel: want op de gelijkaardige manier deden hun vaders tot de profeten.“ Lucas 6:22 - 23.
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 5885
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Empty Re: Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie.

Bericht  Roelfzema ma jan 05, 2009 8:30 pm

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Michaeljeffamiwz2

De naam Baca in de Bijbel betekent „huilend,“ en echt huilde ik droevig, als het geestelijk gezondheidspersoneel en de wachten keken. De rechter Baca was de bron van mijn scheuren. De geestelijke gezondheidsmensen wilden me in mijn verdriet helpen, maar ik deelde met hen dat zij niet werden opgeleid voor wat ik ervoer. Als Jesus op het kruis, mijn zeer sterk geschreeuwd hart, „Mijn God, Mijn God, waarom hebt ge me verlaten?“ Het was tijdens deze 21 dagen, dat mijn Vader voor me de reden voor mijn arrestatie openbaarde. Ik moet uit het land worden genomen en „weggaan“, zodat de Geest sterker op het land van Travesser kon komen, en zij worden steeds verder versterkt. „Wat ik zeg is waar: mijn het gaan is voor uw goed: want als ik niet wegga, de Helper zal niet tot komen; maar als ik ga, zal ik hem naar u sturen.“ Johannes 16:17. Deze duidelijke arrestatie was de tijd dat alles werd gebeëindigd. De aarde zou zich nu geoordeeld bevinden en de mensen van God zouden zich nu volledig van de mesmeristische onrealiteit van de aarde worden overgeleverd en boven hypnotische verleiding bevinden. Mijn mensen worden verlost van pseudoliefde en veel geestelijk voorwendsel.

Toen het Beest de Zoon vervolgde, werden de engelen in ons land voor altijd verzegeld vanaf de donkere natuurlijke wereld, zo volledig van beweren, maar leeg van de Gunst van de God, wegens de vreselijke onthulling van de leugen tegen hem. Vanaf 31 Oktober zouden er nu 45 dagen tot de eerste verjaardag van 1335 zijn, toen het oordeel van de jury de definitieve kruisiging bracht. Dit kwam op 15 December, 2008 voor. Het 12:12 van Daniel leest: „Heilig is hij, die wacht tot aan de duizend drie honderd vijf dertig dagen.“ Wat is deze zegen van 1335? „Heilig zijn u, wanneer de mensen u zullen beschimpen, en u vervolgen, en zal al manier van kwaad betichten, vanwege mijn belang.“ Het 5:11 van Matthew. Vorig jaar tijdens de tijd van 1335, spreidde Ben Anthony zijn beschimpingen over alle aarde uit. Dit jaar op de verjaardag van 1335 van de publicatie van de 95 stellingen van Maarten Luther of de deur van de papentempel van Wittemberg, werd ik veroordeeld wegens valse lasten volgens de wet. Gezegend wordt hij die aan 1335 komt, voor mensen zal beschimpen u op dat ogenblik, zal vervolgen u en zal zeggen verkeerd al manier van kwaad tegen u voor mijn belang. En zo was het, enkel de voorspelling verklaart. Deze gebeurtenis heeft voor altijd mijn mensen van de donkere voorwendsels van een wereld verzegeld die zijn Verlosser kruisigt eerder dan door hem, wegens hun uiterste inbreuk bij liggende wonder worden geHeeld genoemd „rechtvaardigheid“ in deze wereld.

Dit is op tijd, allen, en elk van deze dingen vonden na het eind van de 490 jaar profetische periode plaats. Nu wat wij zijn is in deze tijd geprofeteerd: „En op de vleugel van walgen zal komen wie volkomen alles vernietigt, tot het verordende eind door de vernietiger wordt uitgegoten.“ Wij zijn nu in de tijd van de definitieve voltooiing, of vernietiging. De mensen van God zijn nu veilig in de Geest van de vernietiger, want hij heeft niet hun Leven in God heeft kunnen vernietigen, maar de aarde zal worden vernietigd. De jury en het hof speelden een integrale rol in deze gebeurtenissen. Zij hebben volkomen de geestelijke werkelijkheid afgebeeld, uit behandelend een levende gelijkenis in het centraal stadium onder de grote universele schijnwerper, enkel als in de rechtszaak van Jesus. Jesus was de patroonman, en hij heeft het patroon van onze gebeurtenissen volkomen geopenbaard. Aangezien de wereld hem beschuldigde, zo hebben zij me beschuldigd, en nu zal mijn Vader de Beschuldiger zijn. Mijn proef werd onder de verbinding van New Mexico met het beeld van een adelaar uitgevoerd die op wordt opgehemeld. In het Heilige Schrift is de adelaar het „dier“ zoals alle dieren zijn. De adelaar is een roofdier en vertegenwoordigt netjes de Staat van New Mexico in zijn plundering van onze kerkgemeenschap van gelovigen.

Er is hier heel wat spot wat betreft ons leven geweest. Het cynisme is de regel en niet de uitzondering in onze moderne orde van dingen. Zo zijn de bewegingen van de God altijd ontvangen in de aarde; het is slechts een zeer kleine rest die de geestelijke betekenis van het ogenblik kan begrijpen. Menigte is zonder enige kennis, maar slechts tribunes, die in uiterst ongeloof en opzettelijke blindheid worden misbruikt.

Wij zien nu een spiegel van de vernietiging van Jeruzalem na de terechtstelling van Jezus. Toen Jezus verkeerd werd beschuldigd en werd gekruisigd, markeerde dat het einde van een andere 490 jaarperiode en de volgende vernietiging van Jeruzalem. Nu opnieuw, in deze verwarring wereldwijd over me, wordt alles opnieuw beeindigd. „Elk oog zal hem zien,“ en zeker ziet elk oog me met meer dan honderden media uitlatingen. Mijn ergerlijkheden zijn internationaal nieuws. Mijn woorden worden overal gepost. De kleine beledigde parvenu's posten woorden op Internet, die aan me wordt toegeschreven, proberend te blijken had ik gesekst heb met sommige jonge kinderen, of één of andere andere inbreuk in hun fanatieke woede. Als één ziel hun vuile en beledigde vlag neerzet, is iemand anders zeker om het op te rapen. Ik word droevig gemaakt over hun uiterste geestelijke inactiviteit, want zij zijn echt in het midden van het vernietigen van hun eigen zielen. Wat zij aan mij doen, doen ze voorzeker voor zichzelf. „Voor met welk oordeel u oordeelt, zal u worden beoordeeld: en met welke maatregel u mete, het aan u zal opnieuw worden gemeten.“ Het 7:2 van Mattheus. God zal zeker zijn, om elke ziel op enkel de zelfde manier te beoordelen, dat zij Zijn Zoon hebben beoordeeld.

Mijn Vader in de hemel stuurde me om mensen te beledigen, en zij zijn beledigd. De naties rouwen, aangezien het wordt geschreven, omdat zij het teken van de Zoon van de Mens in hemel (de geestelijke gemeenschap) zien. Zij knarsen hun tanden bij mij aanzien, het wordt geschreven. Zij verzoeken hun wettelijke rotsen en bergen om hun ogen van mijn gezicht te verbergen, maar het is alles vergeefs. Mijn waarheid daalt net in hun donkere gaten en brandt hen in hun eigen brand. Zij zijn beledigd in me, en zij weten niet waarom, maar het is omdat zij door het licht worden blootgesteld dat ik heb gegeven. De naties zijn boos maar ik ben onmogelijk neer te halen. Als zij me konden doden, meer zouden omhoog ontspruiten, waar ik me bevond. Mijn Geest, de Geest van Michael, kan niet worden gedood. Ik BEN overal, en de mensen woeden tegen me. Dit beoordeelt hen, en mijn Vader zal hen verkeerd van misdaden beschuldigen die zij niet begingen, omdat zij me voor misdaden beschuldigden die ik niet beging.

Zij die me het meest haten zijn pornografisch en incestueus. Zij beoordelen me uit hun eigen donkere harten, en schrijven mij toe wat zij, of van de misdaden van hun eigen verbeelding zouden doen. Zij kennen niets van de zuiverheid van de Geest van Michael. De toorn die zij op me gieten zal, echter, op ze terugkomen. Ik zweer het door de persoon die voor altijd en ooit leeft, want ik ben Zijn Zoon. Hij heeft me deze dingen verteld, en ik ken Hem evenals ken ik mijn eigen naam ken. De vader in de hemel die aan me verklaarde, „u is Messias“ enkel aangezien hij aan Jezus bij zijn doopsel verklaarde, „Deze dag heb ik u gecreërd.“ Velen getuigden in verband met het verschijnen van Jesus de Messias, zoals velen in verband met mijn het verschijnen op de zelfde manier hebben getuigd. De geschiedenis heeft zich herhaald, en de tweede komst van Christus is gekomen over te gaan, maar het heeft slechts menigte woedend gemaakt en de aarde in hysterici en fanatieke represailles uitgezonden.

Maar velen houden van me. Zij weten ik van God ben en zij verheugen zich voor mijn woord, want zij houden van mijn Geest. Zij zullen hun beloning niet verliezen. Ik zal hen zegenen aangezien zij me hebben gezegend. Ik zal hen belonen aangezien zij me hebben beloond. Ik zal hen niet ooit afdanken, want mijn Vader gevraagd hen, „wat u aan Mijn Zoon?“ denken en zij hebben geantwoord, „ik heb van hem en de Geest gehouden.“ Omdat ik ben goedgekeurd en mijn woorden door hen geloofd, zal mijn Vader hen goedkeuren.

Dit is de tijd wanneer de schapen en de geiten nu worden gescheiden. Hen die in het huwelijk met God zijn gekomen worden geteld. Het is het huwelijk van mijn Geest met Die van hen. De aarde zal nu blijven instorten, en mijn mensen zullen blijven stijgen. De gehele wereld wordt nu geroepen op rekening, en elke mens beoordeeld.

„Wat zou Jesus doen? Zou hij doen als Michael Travesser heeft gedaan?“ Zeker zou Hij dat doen, zoals Hij het in mij gedaan heeft. „Wanneer hij zal komen en in zijn heiligen worden verheerlijkt, en in alle worden bewonderd, hen die geloven (omdat onze verklaring onder u) werd geloofd in die dag.“ 2 1:10 Thess.

Ik werd onlangs verzonden een afschrift van deze profetische woorden die ik in September 2000 sprak. Zij worden zeker nu vervuld:
Hoe is het dat één me kent? De Vader zelf vertelt u. U moet Hem vragen, voor dat is de enige manier u het zult weten. En nu kunt u zien waarom, omdat de Messias buitensporig is. Iedereen is bereid om een Messias te ontvangen die een land verstrekt, de economiestal houdt, families samenbindt, de behoeften van iedereen, samengekomen houdt en hen een hoop geeft binnen te leven. Het is aantrekkelijk aan de minnaars van broden en vissen. Maar zult u wat de Vader hier kunnen dragen brengt, of bent u zo onbekend met Zijn Stem, dat die u in looppas in verschrikking brenegn zal? Uw enige veiligheid moet stilte zijn op de boezem van de Vader, met uw gesloten mond. Dit zou de discipelen van grote verlegenheid gered hebben.

Gelooft u in me, werkelijk? Het is gemakkelijker om te geloven wanneer de Messias omhoog sterk is - zie op uit, maar weinigen geloven wanneer het kruis komt. Mensen vinden het niet erg te sterven voor een goede reden, maar zou u naar let niet op een kruis voor een Messias gaan die als een overspelige, een misdadiger of een breker van de Sabbat wordt beschouwd? Wanneer de krant een greep van dit krijgt en de mensen u vragen, „steunt u deze kerel?“ Wat u zult zeggen? U zal worden getest over de vraag, of u zult het Lam volgen, waarheen hij ook gaat. Denkt u dat hij u gaat uitzwaaien, zonder u te hebben getest? Michael, 16 September, de Sabbat van 2000, de Tweede Buitensporige Komst van Messias
Ellen White, de 19de eeuwse profetes schreef deze woorden onder de vandaag overeenkomstige tijd en zijn tweede Messias constant te bewijzen:
Maar hij (Jezus) stapte nog lager; de man moet bescheiden zelf als mens belediging, ontkenning, beschamende beschuldigingen, en misbruik dragen. Er scheen geen veilige plaats te zijn voor hem op Zijn eigen grondgebied. Hij moest van plaats tot plaats voor Zijn leven vluchten. Hij werd verraden door één van Zijn discipelen; Hij werd ontkend door één van Zijn meest ijverige aanhangers. Hij werd bespot. Hij werd bekroond met een kroon van doornen. Hij werd geteisterd. Hij werd gedwongen om de last van het kruis te dragen. Hij was niet onwaarneembaar aan deze verachting en schande. Hij voelde de bitterheid aangezien geen andere het zijn zo kon voelen. Hij was zuiver, heilig, en onbesmet, nog beschuldigd als misdadiger! De aanbiddelijke Verlosser stapte - neer van de hoogste verheffing. Stap voor stap vernederde hij zich aan matrijs-maar wat een dood! Het was het meest beschamend, wreedst, de dood op het kruis als boosdoener. Hij stierf niet als held voor de wereld, die met eer, als mensen in slag wordt geladen. Hij stierf als veroordeelde misdadiger [hij kwam als dief], die tussen de hemel en aarde-gestorven een treuzelende dood van schande wordt opgeschort, die aan scheldpartijen en beschimpingen van een verlaagde, misdaad-geladen, losbandige massa wordt blootgesteld! „Alle zij die me zien lachen me om te minachten: zij ontspruiten uit de lip, schudden zij het hoofd.“ Ps. 22:7. Hij werd genummerd met overtreders, verdroeg spot, en Zijn bloedverwanten volgens het vlees verstootten hem. Zijn moeder voelde Zijn vernedering, en hij werd gedwongen om het zwaard te zien haar hart doordringen. Hij verdroeg het kruis, verachtte de schande. Hij hield geen rekening van de resultaten die hij uitwerkte in naam waarvan, niet alleen de inwoners van deze vlek van een wereld, maar het gehele heelal, elke wereld die de God had gecreërd. 5BC 1127
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 5885
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Empty Re: Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie.

Bericht  Roelfzema ma jan 05, 2009 6:07 pm

Allereerst en bovenal, was het jaar dat de rechtzaak voorafgaat zeer significant. Op 31 Oktober, 2007 vierde de papentempel zijn „vrijheid“ zoals die in de film van Ben Anthony wordt afgeschilderd: De Cultus van het Einde van de Wereld. Die dag maakte het eind van het 490ste jaar zeventig weken jaren sinds Luther zijn 95 Theses postte. Deze voorspelling wordt gevonden in Daniel 9. God leidde me tot deze voorspelling in 2000, en het versterken van de zevenjarige overeenkomst tussen „Messias de Prins“ en de „mensen van de Prins werden“ voltooid, zoals enkel geprofeteerd in Oktober 2007. De datum van 31 Oktober 2007, markeerde de tijd voor het oordeel van de wereld, en voor de verlossing van de mensen van de God van de wereld. Deze opvallende voorspelling kwam als het ware op het allerlaatste moment en op tijd. Ik zal de gebeurtenissen duidelijk verklaren.

Aan het einde van de Ben Anthony film van de Cultus van het Einde van de Wereld, was er een verwijzing die in verband met onze voorspelling van het eind wordt gemaakt. Hij verklaarde in zijn film dat wij het eind van de wereld voor 31 Oktober, 2007 voorspelden; dan verklaarde hij dat wij de datum in 15 December veranderden, omdat het eind van de wereld niet als voorspeld uitkwam. Dit was volkomen onwaar, maar dat is de mening van de natuurlijke man, want hij wilde de voorspelling verdraaien, die wij met hem hebben gedeeld, zodat ik als valse helderziende zou kunnen worden aangeklaagd. Hij had niettemin gedeeltelijk gelijk over de datum. Over de periode van de rechtszaak en in de media zijn er wat interesse voor de profetische chronologie voor de Lord Our Righteousness Church, en wat onze voorspellingen van de gebeurtenissen waar wij nu in zijn geweest.

De datum, 31 Oktober, 2007, duidde het begin van de instorting van het monetaire systeem. Het geld is de rivier, die door de Eufraat in het boek van Revelatie wordt gesymboliseerd, dat modern Babylon voor vele decennia heeft beschermd. Ik las een artikel op het Web dat dit ogenblik welomlijnd. Het was een commentaar nota nemend van de eindtijd. Ironisch was het artikel gerechtigd, het Eind.
De meeste economen voorspellen laat volgend jaar een herstel. Wed er niet op.

Dan kwam Meredith Whitney met nieuws. Whitney was een duistere analist van financiële firma's voor Effecten Oppenheimer die, op 31 Oktober, 2007, op hield duister te zijn. Voor die dag, voorspelde zij dat Citigroup zijn zaken zo slecht had beheerd, dat het nodig zou zijn om zijn dividend te snijden, of over de kop te gaan. Het is nooit volledig duidelijk op om het even welke bepaalde dag welk wat veroorzaakt in de effectenbeurs, maar het was vrij duidelijk, dat op 31 Oktober, Meredith Whitney de markt in financiële voorraden veroorzaakte te verpletteren. Tegen het eind van de handeldag, had een vrouw, waarvan fundamenteel niemand ooit had vernomen, $369 miljard van de waarde van financiële firma's in de markt geschraapt. Vier later dagen, trad C.E.O. van Citigroup, Chuck Prince, af. In Januari, sneed Citigroup zijn dividend.
Dit artikel van Portfolio.com maakte het punt, dat het eind op die beruchte dag begon. De nieuwgekozen president Obama verklaarde, de „Economie is in een noodtoestand.“ De rivier de Eufraat is opgedroogd en de koningen van het Oosten zijn bereid om de stad te nemen. (Openbaring 16:12) Sinds die profetische dag die het eind van de 70 weken jaren merkt, is het geldsysteem apart gekomen, en echt kan niets Humpty Dumpty opnieuw in elkaar zetten. De triljoenen dollars worden weg gedrukt, om de ontbrekende structuur uit te proberen en „in bewaring“ te geven, maar het is slechts als het werpen van benzine op de brand. Iedereen weet dat men geen kapot systeem kan redden door meer geld te drukken om het te redden. Dit is geen recessie. Het is zelfs geen depressie. Het is een significante verandering in de stichting van de maatschappij. Elk financieel systeem wordt opgelost. Deze systemen zijn gebaseerd op geloof, en dat geloof nu is volkomen vernietigd. Het is de ondergang van de eigenlijke stichting van onze natuurlijke maatschappij.

De tweede gebeurtenis, die op die doorslaggevende dag gebeurde, was de verlossing van de mensen van de God en hun het ontvangen van hun overerving van „God zelf“, aangezien de Dode Zee Rollen dit hadden voorspeld. Wat volgde was het openen van deze ontvangst in het leven van zij die het, en het testen van zijn echtheid, hadden ontvangen. Dit nam de vorm van de lasterlijke film van Ben aan eerst het liggen en, toen de ontvoering CYFD en de politieinval, en toen mijn verdere rechtzaak en arrestatie voor zogenaamde geslachtsmisdaden met minderjarigen. Wat deze aardse aanval en massa schuimende monden voor ons deden moest ons letterlijk uit de armen van de natuurlijke wereld drijven. Zij duwden ons volkomen uit hun Egypte. Wij verloren de laatste resten van onze liefde voor de aarde. Het laatste van onze wereldlijkheid werd verwijderd. Zelfs kunnen onze kinderen zich niet in de natuurlijke wereld en zijn uiterste onwaarheid bevinden. Wij zijn slechts verlaten met God, en niets van of van de aarde, in geest of substantie. Wij ontvingen deze onze overerving in het jaar van Jubileum, het 491ste jaar dat enkel op 31 Oktober, 2008 beëindigde.

In het Joodse Feest van Tabernakels, waren er zeven offers in de loop van de eerste zeven dagen. Dan op de achtste dag, offerde de Hoge Priester voor zich. Het was een offer van zichzelf, en dat is wat op het achtste jaar gebeurde. Het jaar van het Jubileum dat op 31 Oktober 2008 eindigde. Ik werd geofferd in gevangenis en aann het hof voor de de onwaarheden en verkeerde beelden van de Staat. Dit offer maakte me voor de mensen geliefd, die zich met me bevonden, die mijn offer voor hen voelen en kunnen onderscheiden. Dit huwde ieder van ons samen in een perfecte unie van de Geest. Wij worden nu gemaakt volledig in het vertrouwde Huwelijk van het Lam.

Nu zijn wij in de tijd van vernietiging. Alle werk van de papentempel voor zich wordt voltooid. De papentempel wordt verzegeld in de waarheid, maar de aarde zal aan zijn „voltooiing,“ zijn „beëindiging, volledig eind, volledige vernietiging, totale vernietiging“. Het verzegelen kon niet voltooien, tot de Messias door de mensen van aarde werd gekruisigd. Het was mijn kruisiging die volledig in de meningen van de mensen regelde dat de aarde geen vriend van God of Zijn kinderen is. De wereld haat de verklaring van gelovigen wegens zijn eigen cynische liefde van ongeloof. De natuurlijke wereld haat God en dit werd volkomen geopenbaard in de aardse aanvallen op de Zoon van God toen hij in me verscheen. Ik bad 21 dagen, terwijl in gevangenis, voor de verlossing van God en de mensen, als Daniel 21 dagen voor de bevrijding van Israël van Babylon bad. Maar de engelen van vernietiging werd verteld om te wachten tot de mensen van God werden verzegeld. Dit vindt nu wegens de tweede kruisiging van Christus plaats. Dit regelt het hart en de mening in het plan van de God in plaats van onze afgelopen liefde van deze aarde. Het wordt geschreven: „Heb niet lief de wereld, noch de dingen die in de wereld zijn. Als om het even welke mens van de wereld houdt, dan is de liefde van de Vader niet in hem.“ 1 Johannes 2:15. Wanneer men van de wereld houdt, kan men van geen God houden. Wanneer men van God houdt, haat de wereld zo een. Dit is de wortel van mijn overtuiging.

Deze periode toen alles werd voltooid wordt, gemarkeerd door een gebeurtenis geprofeteerd door Daniel in Hoofdstuk 12, vers 7.
Dan hoorde ik de man gekleed in linnen, die boven de wateren van de rivier was, toen hij rechts zijn linkerhand ten hemel bracht, steunde en door hem zwoor die voor altijd leeft, dat het voor een tijd, tijden, en de helft van een tijd zal zijn; en wanneer de macht van de heilige mensen volledig is verbrijzeld, zullen al deze dingen worden gebeëindigd.
Deze gebeurtenis is wanneer alles voor de mensen van God gebeëindigd is. Het werk voor hen is over, en de voltooiing van Daniel 9, of de vernietiging, wordt verzekerd. Deze gebeurtenis gebeurde voor me evenals voor Healed op 31 Oktober 2008. Het markeerde het eind van alles. Voor mij begon het op 30 Oktober, 2008 toen de Rechter Baca me gearresteerd had, voor het er niet in slagen, om bij een hoorzitting te verschijnen. Ik was in godsdienstige vatsen voor het eind van het Jubileum dat 21 dagen had geduurd. Ik was te zwak om de hoorzitting bij te wonen, zodat ik werd gearresteerd. Op 31 Oktober, 2008, was ik in gevangenis zonder voedsel of water. Ik werd niet toegelaten om op mijn bed te rusten, zodat ik op de koude cementplak voor mijn cel zat. De rechter kende het niet, maar hij breidde mijn vasten 10 meer dagen uit, aangezien ik het gevangenisvoedsel zo hoog in suiker niet fysisch tolereren kon en verstoken was van voedingsmiddelen. Ik ben een vegetariër, dus kon ik ook het vlees en de zuivelproducten niet eten. Mijn macht was volkomen verbrijzeld, en de Rechter Baca vervulde ook zijn rol in deze profetische gebeurtenis.
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 5885
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Empty Re: Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie.

Bericht  Roelfzema ma jan 05, 2009 4:57 pm

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Plaguepouringyp4De Vader heeft voor me de reden voor elk van deze gebeurtenissen al vele terug maanden geopenbaard. Toen de maagden aan me deur kwamen en op mijn bed vroegen naakt te mogen neerliggen, vertelde ik hen dat dit de zeven laatste plagen zou openstellen. Dat gebeurde. Ik vertelde hen dat dit de natuurlijke wereld woedend zou maken.
Ik vertelde één van de jonge dames dat het me zou kunnen doden om haar verzoeken te volgen. Ik vroeg haar, „zou u nog deze dingen van me vragen als het me zou doden?“ Zij zei „ja“, openbarende de Geest die woonplaats binnen in haar had opgenomen. God sprak door haar en liet Zijn voorgevoel weten voor dat ogenblik. De eerste plaag was een grote pijnlijke plek, en de pijnlijke plek was het toestaan aan de maagden om op mijn bed naakt te liggen, toen zij om dat van me verzochten. De maatschappij in het geheel werd zeer beledigd hierdoor. Zij dachten dat het seksueel was, terwijl geen seksualiteit werd geïmpliceerd; er was geen verlangen of opwinding of om het even wat. De DA maakte het argument, dat op de veronderstelling wordt gebaseerd, dat ik waarschijnlijk een stuk van het zachte borstgebied raakte. Denk eens na, 35 jaar in de gevangenis voor het raken van een stuk van huid op de rand van de borst. Neen, ik had haar borst niet geraakt, maar de verbeelding, met het sterke ertoe aanzetten door de DA, overtuigde de jury er van, te denken dat ik het had geraakt. Voor iedereen anders zou deze vermeende misdaad niet van belang geweest zijn, maar ik getuigde de Zoon van God te zijn, en dat dreef de menigte helemaal gek. Als ik geen zogenaamde misdaad had begaan, zou de menigte nog jegens me gewoed hebben, zoals het jegens Jesus-Christus was in zijn eigen dagen.

Maar er is een reden voor dit, en mijn hemelse Vader vertelde me wat het was. De aarde wordt nu voorbereid op zijn vernietiging, zoals vele stemmen naast de mijne hebben bevestigd, maar het moest de Zoon van God opnieuw eerst kruisigen. Jesus werd gekruisigd voor opruiing en voor godslastering. Hij werd verkeerd beschuldigd voor deze misdaden. Dit is precies waar ik verkeerd over ben beschuldigd. Ik ben beschuldigd voor het breken van sociale taboes en niet de geslachtswetten van de Staat. Het is niet onwettig voor een minderjarige om op een bed naast een oud mens naakt te liggen, maar sociale taboos verbieden het. De gedegradeerde verbeelding vliegt in een geestelijke conceptie vorm. Ik vond een stuiver liggend in spleet van een achterbank van een auto en werd veroordeeld voor grote diefstal en bankdiefstal. Ik ben belast met godslastering, allemaal verpakt in een omslag van kinderseks. Geen kinderen hebben me van seksueel aanraking of contact beschuldigd. Geen kind heeft me van lastigvallen beschuldigd. Ik ben beschuldigd slechts door de Staat van New Mexico voor het breken met de sociale normen, en de openbare waarneming werd geageerd door de media en sommige beledigde ex-kerkleden tot er een overtuiging was, enkel zoals met Jesus. Niets beledigt de godsdienstige begrippen van vandaag zo zoals veel kinderen lastigvallen. Ik verafschuw ook die misdaad. Dus toen ik er verkeerd van het werd beschuldigd, werd de menigte woedend gemaakt tegen me en de Ambtenaar van het Openbaar Ministerie diende zijn lasten in, die eigenlijk geen basis in feitelijke, maar slechts een basis in het lage gedegradeerde bewustzijn van de huidige generatie hadden. Hun seksspeelgoed en pornografische Websites, ongeoorloofde seks, en andere geestelijke vergiften hebben hun juiste waarneming betrokken en zij belasten me met hun eigen geestelijke staat. Zij veroordelen me voor hun eigen schuldige realiteit.

Healed vertelde ons, dat de DA haar vertelde, dat hij niet me wilde vervolgen, maar dat de openbare verontwaardiging hem er toe dwong. De menigte dreef hem aan, zoals de menigte Pilatus dreef om de kruisiging van Jesus te sanctioneren. Ik heb de godsdienstige begrippen van deze tijd beledigd, zoals Jesus de godsdienstige begrippen van de mensen van zijn eigen tijd beledigde. Jesus werd gekruisigd daar voor, terwijl ik met jaren in gevangenis word bedreigd. Mij werd verteld, dat ik 35 jaar kon krijgen, als ik de rand van het vlezige deel van de borst van een minderjarig meisje raakte. Zoals blijkt, hoefde ik niet slechts het vlezige deel van de borst van het minderjarige meisje aanraken, ik behoefde slechts zo waar te nemen. In één van onze privé hoorzittingen tijdens de proef, maakte de DA het betoog, dat ik geen te veroordelen wet behoevde te breken. Ik moest slechts de openbare waarneming beledigen. Ik zou voor het breken van sociale normen kunnen worden veroordeeld, zelfs als geen wet de handelingen inzake verbood. Ik was benieuwd hoe de medische artsen uit gevangenis blijven, aangezien zij underage meisjes alle tijden aanraken en in veel vertrouwelijkere plaatsen komen dan ik. Wie zich in massage specialiseert, raakt veel meer van het lichaam van een persoon dan ik heb aangeraakt. Maar toch ben ik de Zoon van God en dat maakt om het even welke raken aan de natuurlijke man onwettig. Ik ben een arts van een veel hogere orde dan de regelmatige medische arts, maar de Staat erkent geen God, zodat mijn genezingen niet erkend worden, zoals het helen van Jesus als van de duivel werd gezien door de ambtenaren van zijn tijd. Ik zou aan menigte deze Kerstmis zeggen: „herinnerent u zich, dat u niet van Jezus houdt. Ruil uw giften van plastiek en deeg, maar God herinnert zich u niet, maar dan door Zijn Zoon verkeerd te hebben beschuldigt. U hebt Hem vergeten.“ God zal deze handeling niet vergeten, enkel aangezien de lezer niet de moord van zijn eigen zoon door één of andere beledigde ziel kon vergeten. U zou het niet nemen, als uw jonge kinderen gedood door een aanrander en de God neemt het niet als Zijn jonge kinderen worden aangerand. Volgt u me?

De ambtenaren van het Openbaar Ministerie in deze rechtspraak verwezen naar raliteit van de Farizeeërs van de dag van Jezus, die hem verkeerd voor het breken van de wetten beschuldigden, terwijl hij geen daar van had gebroken. Emilio Chavez was de sterspeler in de definitieve argumenten. Hij leek voor mij heel erg zoals de Farizeeërs van oud, die sluw de kruisiging van Jesus bepleitte. Veronderstel enkel opnieuw: het is de tijd van Kerstmis, en de mensen denken dat zij de baby Jesus aanbidden. Maar zij kruisigen nu opnieuw het Kind van Christus in mijn eigen personage, zonder enige erkenning er van. Ik maak geen aanval op M. Chavez als persoon. Hij werkte zeer hard en sluw om zijn punt te bewijzen, en de eisers zijn verondersteld om te veroordelen. Maar zoals in de dag van Jesus, heeft de wet geen hart, en het heeft geen begrip; en deze persoon was uitzonderlijk in het verpersoonlijken van die eigenlijke kwaliteiten. Hij probeerde nauwgezet om het punt te maken dat als mijn hand aan de voorkant was van een jonge vrouw, het moet iets hebben nauwelijks enkel geraakt dan het vettige weefsel van de borst. Hij bewerkte het feit, als om het even welke goede godsdienstige fanaticus het zou doen. Hij was een perfect voorbeeld in geest van een Moslimextremist, die een fatwa tegen deze zoon van God voor de mogelijkheid zou kunnen verklaren om het vettige weefsel van de borst te raken. Dat weefsel werd in geen geval geraakt door me, maar M. Chavez drong erop aan dat het zo moet geweest zijn en hij smeekte sterk aan de jury af, om me op alle lasten schuldig te bevinden. Ik voorzag een bomriem rond de taille van deze persoon, die als een godsdienstige extremist op me over kwam, enkel wachtend in toegewijd en verrukkelijk anticiperen , hoe hij deze overtreder van openbare perceptie met zijn explosief apparaat kon opblazen. Hij ziet zich als het doen van het werk van de God, terwijl het eigenlijk het werk van de tegenstander is. Hij is jong en kort uit de universiteit, zijn fanatieke aanvallen herinnerden me aan de jonge Moslims die enthousiast zijn om iedereen te doden, die hun idee van de wet zou kunnen beledigen. Deze „legalisten“ worden gedreven door de woede van fanatieke menigte die eist, „kruisigen hem, kruisigen hem! Wij hebben geen koning (de wet van de Staat) maar Caesar.“ Ik meen dat deze jonge persoon geen idee had, welke rol hij deze laatste dagdrama invulde. Maar ik wens om het gehele drama te verklaren zoals het zich openbaarde, en ik neem deze tijd tijdens het wachten op mijn veroordeling, om het algemene beeld en de hemelse voortekenen voor deze huidige gebeurtenissen te delen.


Laatst aangepast door Roelfzema op ma jan 05, 2009 9:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Onderschrift)
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 5885
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Empty Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie.

Bericht  Roelfzema ma jan 05, 2009 3:35 pm

Vertaling;

Sterke Stad

De Heer onze Gerechtigheid Papentempel
Het sterke landschap van de Stad
Opening van een sessie 16 december, 2008
De proef en Mijn Resolutie
“ Door Michael Travesser ofwel Wayne Bent | 10:13 AM |
(0) Commentaren

Als Michael Travesser of Wayne Bent
Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Waynebentamixr0

„Schuldig zoals Aangeklaagt!“

Op 15 December, 2008, ging ik naar Taos voor de definitieve dag van de terechtstelling, waarin ik van het seksueel aanraken van minderjarigen werd beschuldigd. Ik werd veroordeeld door de jury van één tenlastelegging van het seksueel aanraken van een minderjarige en twee tenlastelegging voor het bijdragen tot de misdadigheid van een minderjarige. Het is mij niet duidelijk waarop die laatste aantijgingen werden gebaseerd, maar de jury scheen het te weten.

Aangezien ik bij het bureau zat om 8:20 A.M., wachtend op de juryleden om aan het hof vóór het begin van de rechtszaak voor de tweede dag voor te komen, had de Vader, die aan me wordt geopenbaard, verteld wat het oordeel ging zijn. Wat me aangreep was, „schuldig op alle aantijgingen.“ Ik schreef 8:20 A.M. en GOAC op een stuk van een papieren zakdoekje, het enige document beschikbaar op aan me dat ogenblik. Hij toonde me ook waarom de wereld me moest veroordelen. Het was omdat zij nu door het hemelse hof gingen worden veroordeeld, voor elk van hun verborgen inbreuken die schuldig bevonden worden door de hemel. Zij veroordeelden de Zoon van de mens en nu gingen zij worden veroordeeld. Nadat mij het resultaat door mijn hemelse Vader werd getoond, nodigde ik mijn zoon uit aan mijn tafel, om hem op het oordeel voor te bereiden.

Ik ben nooit voordien aangeklaagd voor een misdrijf. Ik ben nooit beschuldigd voor geslachtsmisdaden. Ik ben nooit veroordeeld voor een misdrijf en ik heb nooit op, om het even welk ogenblik, in de gevangenis gezeten, om het even welke reden, totdat deze gebeurtenis plaats vond. Ik heb nooit in een ziekenwagen gereden. Ik heb nooit lang vasten ondergaan. Ik ben nooit op proef, of voor het gerecht geweest, behalve in het geval van een verkeers overtreding, toen ik nog een jonge mens was. Nu heb ik alle harde dingen van de mensheid gezien. Maar geen van hen was harder dan wordt veroordeeld voor een misdaad die ik niet beging. Maar toch weet ik, dat ik moet worden veroordeeld om alle gebeurtenissen van deze profetische tijd te vervullen. Wat ik duidelijk in dit zag, is dat de mensen van de wereld niet van ons kunnen houden.

Het is onmogelijk, want zij haten onze Geest. Het is niet van belang of een misdaad echt werd begaan. Het is de aarde er slechts te doen om de Zoon van God te kruisigen. „Neem hem weg alstublieft, zodat wij kunnen blijven leven zonder schuldgevoel over onze misdaden.“ De ambtenaar van het Openbaar Ministerie maakte het punt aan de jury dat ik een Messias, de Zoon van God was, en dat deze misdadigheid genoeg concludeert, om om het even welke straf in de mening van de moderne mens te verdienen. „Valse Christus“ is grootst van alle inbreuken. De jury spreekt over de tenlastelegging, maar het gevoelt dingen, ook soms diep in het hart, onder welke zij bereid zijn om rekenschap te geven, of misschien zelfs begrijpen of over te spreken, maar Christus moet opnieuw worden gekruisigd om die instincten verborgen te houden. Zij denken dat door Christus te doden, zij zichzelf kunnen bevrijden van de overtuiging jegens hun eigen persoonlijke kwellingen. De jury gaf een zeer goed beeld van de wereld, door de Zoon van God voor een misdaad te veroordelen die hij niet beging, zoals zij met Jesus-Christus deden, hebben zij zichzelf veroordeeld. Het was de wereld die voor het Gerecht was, en niet ik. Zij openbaarden hun eigen hart, maar zij konden van mij niets openbaren want zij kenden me niet, noch ken ik hen.

Na het oordeel, keek één van de juryleden over naar mijn tenlastelegging en vermondde de woorden, „ik ben droevig.“ Op het tijdstip van Jesus-Christus, waren er wat betrokken bij de kruisiging van Jesus, die betreurden daarin deel te nemen. Toen de werkzaamheden over waren, bekeek ik één van DAs en ik dacht dat ik een sympathieke blik en zelfs een scheur zag. Werd ik verward? Ik voelde me als dat ik omhoog wilde springen van mijn zetel en het hem geven van een omhelzing om hem vertellen dat het o.k. was, want dat het alles in het plan van de God was. Maar ik onthield me van het koesteren van de man, want ik dacht niet dat het het decorum van het hof was. Het hof is zeer stijf en juist, weet u, en mag nooit voelen.

Toen ik eerder de mogelijkheid had overwogen te worden ontslagen, was ik van mening, dat het niet zou werken om de doelen van de Vader op dit eind van de wereld te vervullen. Als de jury me voor mijn geven van aanstoot had ontslagen, dan zou God de wereld voor zijn aanstoot geven moeten vergeven. Mijn Vader in de hemel werkt in symbolen, tekenen en voorspellingen, en deze proef is één van de tekens voor mensheid. Ik was ook van mening geweest, dat als er een verdeelde jury was, dan zou dat betekenen dat er nog sommige eerlijke harten waren, en als dat het geval toen was moet de wereld noodzakelijk doorgaan. Maar nu het unaniem was, en alle twaalf juryleden me voor een misdaad veroordeelden die niet echt voorkwam, zoals duidelijk van aan door de eigen getuigen van DA werd getuigd, hebben zij de wereld onwaardig van vergiffenis van mijn Vader beoordeeld. Hun dag van vernietiging werd verzekerd. De vader in hemel zal hen nu schuldig aanzien, omdat zij Zijn Zoon schuldig hebben beoordeeld, Zijn Zoon een bedrieger noemend, een godslasteraar, en bezeten demon, zoals het bij zijn het eerste verschijnen bijna 2000 jaar geleden was. Nu in de kersttijd van 2008, hebben zij de Zoon van God opnieuw gekruisigd. Hun Kerstbomen en giften en verstralers allen zullen, „Schijnheiligheid schreeuwen! schijnheiligheid!“ Zij zullen het Kind van Christus gedood hebben, en dat binnen zichzelf, terwijl ze beweren hem te aanbidden.


Laatst aangepast door Roelfzema op ma jan 05, 2009 9:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Roelfzema
Roelfzema
Zeegeus
Zeegeus

Aantal berichten : 349
Woonplaats : Heelbrabant
Points : 5885
Reputation : 7
Registration date : 26-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie. Empty Re: Het Gerechtelijk onderzoek en mijn Resolutie.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum